Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:204873
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.01.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Ir trīs starptautiski atzītas sabiedrisko attiecību (turpmāk tekstā SA) definīcijas:
Pirmā no tām ir Sabiedrisko attiecību institūta (Lielbritānijā) dotā definīcija, kurā SA tiek formulētas kā plānoti un pastāvīgi centieni, kuru mērķis ir izveidot un saglabāt labo gribu un savstarpēju sapratni starp uzņēmumu un tā auditoriju.
Savukārt ASV Sabiedrisko attiecību asociācijas definīcijā ietverta doma, ka SA palīdz daudzpusīgai un plurālistiskai sabiedrībai pieņemt lēmumu un darboties efektīvāk, sasniedzot savstarpēju sapratni starp sabiedrības grupām, uzņēmumiem un organizācijām. SA palīdz harmoniski apvienot privātas un sabiedriskas intereses.
Trešā starptautiski atzītā SA definīcija ir, ka SA ir māksla un sociāla zinātne, kuras mērķis ir analizēt tendences, paredzēt to sekas, konsultēt uzņēmumu vadītājus un īstenot ieplānotās darbības programmas, kas kalpo gan uzņēmuma, gan sabiedrības interesēm.
Sabiedriskās attiecības ir arī vadīšanas process, kā mērķis ir sasniegt un uzturēt saskaņu un pozitīvu uzvedību starp sociālajām grupām. Tās fundamentālā atbildība ir uzbūvēt un uzturēt organizācijā viesmīlīgu vidi.
Sabiedriskās attiecības galvenās funkcijas ir:
-paaugstināt un uzturēt uzņēmuma, organizācijas vai pasākuma caurskatāmību un sabiedrisku atpazīstamību;
-palīdzēt sabiedrībai ieraudzīt uzņēmumu kā industrijas līderi;
-paaugstināt paša uzņēmuma, tā produktu un pakalpojumu atpazīstamību;
-palīdzēt celt un uzturēt uzņēmuma vērtību un tēlu;
-atbalstīt un organizēt dažādus projektus, kas ienes naudu uzņēmumam;
-atbalstīt uzņēmumu krīzes situācijā un jebkādā negatīvas publicitātes gadījumā;.
-sniegt morālu atbalstu un palīdzību saistībā ar darbinieku pieņemšanu un atlaišanu no darba.

Sabiedriskās attiecības ir stratēģiska vadības funkcija, kas palielina uzņēmuma pievienoto vērtību, uzlabojot uzņēmuma reputāciju.
Sabiedriskās attiecības ir informācijas plūsma starp uzņēmumu un cilvēkiem, tādējādi saglabājot atgriezenisko saiti. Pateicoties sabiedriskajām attiecībām uzņēmums var uzzināt patērētāju viedokli par saviem produktiem. Sabiedriskās attiecības tiek uzskatītas arī par ieguldījumu uzņēmuma nākotnē, jo veiksmīga SA kampaņa ilgāku laika posmu paliek cilvēku atmiņās.

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация