Šīm četras definīcijas pilnībā neizskaidro, kas ir SA. Ir daži svarīgi punkti, kas pietrūkst, piemēram, nav pieminēts, kādām rakstura īpašībām jāpiemīt labam SA speciālistam, un ka tam jāprot sastrādāties arī ar medijiem, jāveic katras kampaņas analīze, izvērtējot pieļautās kļūdas.
Ir grūti no visām sabiedrisko attiecību definīcijām izvēlēties vienu – pašu labāko. Šīs četras manis izvēlētās definīcijas pierāda to, cik atšķirīgi var definēt vienu terminu. Katram cilvēkam individuāli jāizspriež, kura ir saprotamākā. Kopš 1920. gada, kad pirmoreiz radās termins “sabiedriskās attiecības” zinātnieki un pētnieki izgudro un izveido arvien jaunas definīcijas, kas kādam varbūt atvieglo izpratni, bet kādam sarežģī. Es uzskatu, ka vajadzētu izveidot vienu definīciju, kas būtu universāla un katram saprotama, taču tas būtu diezgan sarežģīts process.
…