6. Speciālie pasākumi kā sabiedrisko attiecību kampaņas pamats.
Pasākumi vai akcijas, kurus rīko kompānija, ar mērķi piesaistīt sabiedrību kompānijas darbībai un produkcijai
Kompānijas komandas profesionālisma pārbaudījums
Lielisku organizāciju reklāma
Speciālo pasākumu mērķis – pievērst kampaņas mērķa auditoriju uzmanību uzņēmumam, organizācijai, tās darbībai vai produktiem.
Pamatprincipi speciālo pasākumu organizēšanā: pasākuma tēmas izvēle; pasākuma plānošana (laika, vietas izvēle), pasākuma programmas un scenārija izstrāde; runas vīru, sabiedrībā pazīstamu personu, ekspertu iesaistīšana, pasākuma mērķis un konteksts kampaņā, mērķa auditorijas un iesaistīto personu uzaicināšana; runu, prezentāciju sagatavošana; informatīvie materiāli masu medijiem; pateicības vēstules pēc pasākuma dalībniekiem, viesiem; pasākuma novērtēšana un analīze.
Galvenie speciālo pasākumu veidi: atklāšanas ceremonijas (uzņēmuma ienākšana jaunos tirgos, jauna produkta ieviešana, jaunas filiāles atklāšana); pieņemšanas; prezentācijas; konferences, semināri; atvērto durvju dienas; izstādes un gadatirgi; tikšanās; gājieni, piketi (plaši izmanto sociālajās, nevalstisko organizāciju, interešu grupu rīkotās kampaņās).
Kampaņas speciālie pasākumi ir vērsti arī uz mediju uzmanības piesaistīšanu, lai sasniegtu masu auditoriju. Kampaņas plānā tiek paredzēta sadarbība ar masu medijiem, izplānojot katram kampaņas speciālajam pasākumam vai aktivitātei dažādas atbalstošas lietas: mediju uzaicinājumi, paziņojumi un preses relīzes, preses konferences un brīfingi.
Galvenie mediju attiecību instrumenti: ziņojums presei, informatīvā pakete, fona informācija, faktu lapa, personu un institūciju biogrāfija, fotogrāfija, autoru raksts, nozares problēmraksts, jautājumu – atbilžu lapa, preses konference, speciālie pasākumi žurnālistiem, intervijas, vēstule plašsaziņas līdzekļa redakcijai.
…