Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:885032
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.03.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Otrkārt, jāņem vērā, ka pievienojot sadaļu par plašsaziņas līdzekļu preferencēm
globālajai V-L-A-M tipoloģijai, tiek uzlabota vidējā vērtību tipoloģija.
Treškārt, kļuva ievērojama atšķirība starp plašsaziņas līdzekļu tirgiem un tirgiem, kuriem nav plašsaziņas līdzekļi. Trīs tirgos, kuros nebija plašsaziņas līdzekļi, kas skaidri pārspēja klasisko demogrāfisko segmentēšanu, pamatojoties uz dzimumu. Tas, ka tikai globālā V-L-A-M tipoloģija darbojas ārkārtīgi labi plašsaziņas līdzekļu tirgū mūs nepārsteidz, jo atbilstošie mediju mainīgie ir iekļauti mainīgo komplektā, ko izmanto tipoloģijas izstrādē. Pētījumu rezultāti šeit var būt nedaudz maldinoši
12. Nobeigums
Dzīvesveida pētījumi radās pēc secinājuma, ka daudzās produktu kategorijās svarīgas demogrāfiskās atšķirības vienkārši nepastāv un pat tur, kur tās notiek, nevar nonākt pie saprātīga un loģiska veida, kā piesaistīt konkrētam tirgum klientus. Lai piesaistītu un motivētu noteiktu patērētāju grupu, izmantojot komunikācijas kampaņas, ir jāgūst priekštats pat viņu psiholoģisko profilu, t.i., dzīvesveidu. Pētījumu rezultāti liecina, ka ir iespējams attīstīt līdzsvarotas vispārējā dzīvesveida tipoloģijas (izmantojot vērtības, dzīves vīzijas vai estētiskā stila izvēles atsevišķi vai kopā). Tās vēlāk var izmantot komunikācijas un mārketinga vadītāji stratēģiskai segmentēšanai lēmumu pieņemšanai. Šīs dzīvesveida tipoloģijas bieži pārspēj klasiskos demogrāfiskos un sociālekonomiskos segmentācijas mainīgos lielumus attiecībā uz produktiem, to ieguvumiem vai atribūtu novērtējumu. Globālā tipoloģija, apvienojot sadaļas par vērtībām, dzīves vīzijām, estētisko stilu preferencēm un multivides preferencēm, ne tikai sniedzot visbagātākos datus (priekš komunikācijas stratēģiem, radošiem un mediju plānotājiem), bet arī dod vislabāko diskriminējošo veiktspēju salīdzinājumā ar citām dzīvesveida segmentēšanas metodēm.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация