Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
11,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:829576
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.08.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Mācību uzdevumi ( vadlīnijas)
1.attīstīt matemātisko domāšanu ,matemātiskās spēles, sākotnējās intelektuālās darbības prasmes (analizēt un sintezēt, salīdzināt, absorbēt, vispārināt, klasificēt), prasmi mācīties;
2.veicināt vēlēšanos apgūt matemātiku, kas nepieciešama ikdienas dzīvē, skolas mācībās, kā arī mācību turpināšanai nākamajā izglītības procesā;
3.apzināti un stabili apgūt skaitļošanas prasmes un iemaņas ( galvā un rakstos) ar naturāliem skaitļiem un prast tās izmantot vienkāršu praktisku uzdevumu risināšanā;
4.veidot prasmes mērīt un salīdzināt dažādus lielumus;
5.iepazīties ar vienkāršākajām ģeometriskajām figūrām plaknē un telpā.

Mērķis ( Standarts
1.Attīstīt vispārējas intelektuālas spējas, kas ietver domāšanas attīstīšanas paņēmienus un metodes
2.sekmēt skolēnu matemātiskās kultūras pilnveidošanos, kas ietver matemātisko pamatzināšanu un prasmju sistēmu;
3.veidot priekšstatu par matemātisko metožu izmantošanu pasaules izzināšanā un praktiskā darbībā.

Obligātais mācību saturs
1.Matemātiskā valoda
2.Skaitļi un darbības ar tiem;
3.Algebriskas izteiksmes un darbības ar tām;
4.informācijas apstrādes un statiskas iemaņas;
5.lielumi un to mērīšana;
6.ģeometrija;
7.teksta uzdevumu risināšana, sastādot matemātiskus modeļus.
Pamatizglītības vispārīgie didaktiskie principi

1.veiksmīgam mācību procesam ir nozīmīga skolas vide un labvēlīga gaisotne stundās ( mācību vide);
2.mācīšanās nozīmē ne tikai zināšanu un prasmju apguvi, bet arī vērtībizglītību (mācību darba un audzināšanas vienotībā);
3.mācīšanās ir individuāli atšķirīgs process (individuāla pieeja);
4.skolēni mācās labāk un ar lielāku interesi, ja patstāvīgi meklē saikni starp nezināmo un jau zināmo, uzdod jautājumus un patstāvīgi rod atbildes uz tiem (problēmpieeja);
5.skolotāji izvirza augstas prasības atbilstoši katra skolēna spējām (attīstība, izaugsme);
6.skolēni mācās labāk, ja mācību procesa pamatā ir katra skolēna dzīves pieredze (mācīšanās, kas balstās uz praksi);
7.veicināma uz skolēnu praktisko ikdienas pieredzi balstīta integrētā mācīšanās (integrētā pieeja);
8.skolēnu sasniegumu vērtēšanā jāizmanto dažādas metodes, arī skolēna pašvērtējumu . Skolēniem un viņu vecākiem jābūt skaidram priekšstatam par paveikto un iespējām paaugstināt savu sasniegumu līmeni ( vērtēšanas nepārtrauktība un daudzveidība)


mācību vide
mācību darba un audzināšanas vienotība
individuālā pieeja
problēmpieeja
attīstība, izaugsme
mācīšanās, kas balstīta uz praksi
integrētā pieeja
vērtēšana nepārtrauktība un daudz rīcība
Ar jēdzienu saprotam kāda priekšmeta, parādības vai attiecību būtisko pazīmju kopuma atspoguļojumu mūsu apziņā.
priekšstats ir bagātāks par jēdzienu, jo tajā ir ietvertas arī nebūtiskās parādības:
jēdzienu iepazīst tiešā uztveres gaitā;
aplūko objektu saistībā ar citiem objektiem;
jēdzienu ievieš ar definīcijas paņēmieniem.…

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация