Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:694292
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.03.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

3.seminārs. Sabiedrisko attiecību aktivitāšu plānošana.
Izveidot sava uzņēmuma/organizācijas sabiedrisko attiecību darbības plānu un stratēģiju. Izstrādāt sabiedrisko attiecību aktivitāšu plānu. Mājaslapas uzlabošana.
Izdotu bukletu, kas iepazīstinātu gan vietējos iedzīvotājus, gan ciemiņus ar iestādēm, cilvēkiem, uzņēmumiem, dabas objektiem, ar ko novads lepojas.
Informētu iedzīvotājus par pašvaldības darbu (parādot darbinieku, īpaši – vadītāja, ikdienu, rūpes par iedzīvotājiem, lai cilvēki saprot, ka par viņiem gādā, ka viņi ir svarīgi ne tikai vēlēšanu dienā), iepazīstinātu (caur mājaslapu, pašvaldības izdevumu, citiem preses izdevumiem) sabiedrību ar pašvaldībā notiekošajām aktivitātēm – ne tikai pozitīvajām, bet arī ar problēmām. Citādi sabiedrisko attiecību speciālista sniegtajai informācijai zūd ticamība, jo, kā zināms, nekas dzīvē nav tikai rožains. Pārrunātu ar vadītāju, kādu vēstījumu iedzīvotāji no viņa vēlas saņemt informatīvajā ikmēneša izdevumā, jo teksts tikai ar liriskiem vārdiem, piemēram, novēlējumu domāt gaišas domas, cilvēku dažkārt var pat aizskart, tāpēc labāk teikt konkrētus ieteikumus un iespējas, kā pašvaldība var palīdzēt, lai iedzīvotāji dzīvotu un justos labāk. Vēl iedzīvotāji vadītāja uzrunā gribētu dzirdēt konkrētus solījumus (piem., ka katru gadu, neskatoties uz naudas daudzumu, iedzīvotājiem būs nodrošināts transports uz kādu teātra izrādi), nevis atrunāšanos, melus, noklusēšanu, kas nevieš uzticību. Vadītājs ietekmē kopējo pašvaldības tēlu, - ja nevar uzticēties vadītājam, tad iedzīvotājam šķiet, ka viss pašvaldības darbs ir tikai izlikšanās.
Ieplānotu pašvaldības darbinieku tikšanos ar iedzīvotājiem divreiz gadā, vasarā un ziemā (pirms jaunā budžeta pieņemšanas, lai uzklausītu iedzīvotāju priekšlikumus, kā arī, lai iedzīvotāji justu, ka ieklausās viņu viedoklī, ka tas ir svarīgs).

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация