Mārketinga ārējā vide ir lielākoties ārpus tiešās uzņēmuma kontroles, un šajā ziņā ir jāizskata ekonomiskie, ekoloģiskie, zinātnes un tehnikas sasniegumi, politiskie un tiesiskie, kā arī pircēji, konkurenti, piegādātāji un starpnieki.
Ekonomiskā vide Latvijā šobrīd ir nelabvēlīga mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, pie kuriem pieder arī SIA „Skrīveru Saldumi”. Augstais inflācijas un bezdarba līmenis apgrūtina veiksmīgu darbību, jo cilvēki Latvijā atsakās no luksus precēm, par labu pirmās nepieciešamības precēm. Lai gan saldumi Latvijā vienmēr ir bijuši lielā cieņā.
Dabiskā vide šim uzņēmuma ir ļoti piemērota. Uzņēmums atrodas vietā, kas ir ārpus pilsētu steigas, daudzām automašīnu plūsmām. Kā arī uzņēmumam nav jāuztraucas par izejvielu trūkumu, jo tos piegādā vietējie lauku ražotāji, kas izmanto Zemgales neskartās vides priekšrocības. Šī vide gan sadārdzina ražošanu pieaugošo elektroenerģijas cenu dēļ.
Tehnoloģiskā vide dod iespējas ieviest jaunākas tehnoloģijas gan saldumu vārīšanas procesā, gan iesaiņošanas procesā. No vienas puses šai ražošanai nav nepieciešamas ļoti sarežģītas iekārtas, jo lielākais darbs tiek paveikts ar rokām. Tomēr jaunie saimnieki ir ieguldījuši ap 300 000 latu jauno telpu iekārtošanai 2005. gadā. Šīs vides attīstība gan palīdz ātri un ērti nodot informāciju, sazināties ar piegādātājiem, sadarbības partneriem, veikt reklāmas pasākumus internetā.(Uzņēmumam ir izveidota ļoti kvalitatīva interneta lapa). Tas ļoti atvieglo komunikācijas gan ar partneriem, gan patērētājiem.
Politiski juridiskā vide aizsargā uzņēmumu no negodīgas konkurences. Šeit uzņēmuma ir jāseko noteikumiem un likumiem gan ražošanas procesā, gan nodarbinot cilvēkus, gan vedot grāmatvedību. Piemēram, kā pārtikas preču ražotājam, uzņēmuma ir stingri jāievēro Sanitārā dienesta regulas. …