3. Kādi ir veidi?
• Atbilstošu īpašu mācību uzdevumu uzdošana(skolēniem, kas īpaši ieinteresējušies par kādu mācību priekšmetu, ieteikt gatavot referātus, papildus meklēt literatūru, savus gala rezultātus ļaut klases priekšā prezentēt)
• Patstāvīgo darbu variantu praktizēšana, kas atšķiras grūtuma un apjoma ziņā
• Pēc pedagoģiskās palīdzības daudzuma diferencēti uzdevumi(Visiem skolēniem uzdevumi vienādi, bet dažiem ļauj izmantot atgādnes, kalkulatorus utt.)
• Mācību tempa koriģēšana(“ātrie” bērni mudināti vairākkārt pārbaudīt izpildītos uzdevumus + saņem papilduzdevumus; “lēnajiem” bērniem piedāvāts papildus laiks)
• Diferencēta grupāla darba praktizēšana (2veida grupas: homogēnās- bērni ar līdzīgām spējām; heterogēnās- bērni ar dažādām spējām).
…