Izvēlos mērķauditoriju – 4 cilvēki ar invaliditāti un 4 veseli cilvēki, savā starpā nepazīstami. Lai pilnveidotu prasmi iekļauties grupā un jaunos apstākļos, es veikšu šādus uzdevumus:
1. Nejaušā veidā sadalītu viņus 2 grupās, katrā grupā 4 cilvēki gan invalīdi, gan veseli cilvēki (t.i., katrā grupā pa 2 invalīdiem un 2 veseliem);
2. 10 minūšu laikā kopējās pārrunās liktu viņiem iepazīties savā starpā (grupā);
3. Pēc tam katras grupas dalībniekus sadalītu pa pāriem, katrā grupā 2 pāri;
4. Iedotu katram pārim lapas;
5. Katram grupas pārim liktu uzzīmēt savas grupas otrā pāra locekļus, zīmējumā atspoguļojot to informāciju, kuru viņi ieguva iepazīstoties grupā;
6. Kad uzdevums tiktu paveikts, grupās esošie pāri samainītos (t.i., 1. grupas viens pāris aizietu pie 2. grupas un 2. grupas viens pāris – pie 1. grupas);
7. Pārim, kas pievienojās otrai grupai, ir jāpastāsta par savas iepriekšējās grupas pāri vadoties pēc zīmējuma;
8. Kad uzdevums paveikts visi savā starpā apskata zīmējumus:
9. Katrs dalībnieks apskatot uzzīmēto sevi, pastāsta visiem par sevi un pielīdzina sevi atveidotajam zīmējumam, pastāstot, kas ir uztverts pareizi no iepazīšanās pirmajām 10 minūtēm, kas nē.
Šādas spēles veidā cilvēki spēj sastrādāties ar dažādiem cilvēkiem, iemācās iekļauties jaunos un dažādos apstākļos, iemācās iekļauties jaunos apstākļos un iemācās prezentēt gan sevi, gan citus, pat īsti viņus nepazīstot. Manuprāt, šādā veidā ļoti veiksmīgi var iemācīt iepazīties un iekļauties sabiedrībā un jaunā vidē.
…