Tēma: „Burvju kamoliņi”.
Uzdevumi
1.Stimulēt izmantot pētnieciskās darbības, lai varētu raksturot kamoliņus (krāsa, forma, izmērs, virsmas faktūra, cieti vai mīksti).
2.Radīt noteikumus, lai kamoliņu īpašības būtu dažādas (pūkaini, gludi utt.)
3.Rosināt bērnus uz praktisku darbību, kas palīdz pamanīt jaunu pielietojumu jau zināmam priekšmetam.
Materiāli
1.Kamoliņi (atbilstoši bērnu skaitam) dažādos groziņos (dažādas krāsas, vienāds izmērs un faktūra; vienāds izmērs, krāsa, faktūra; divas krāsas, dažādi pēc taustes: pūkaini un gludi; divas krāsas, dažādi izmēri, dažādi pēc blīvuma: mīksti un cieti; divas krāsas, dažādi izmēri, dažādi diegi: ātri uzsūcoši mitrumu, lēni uzsūcoši mitrumu).
2.Mājiņas makets, rotaļlietas, kas gatavotas no dažādu krāsu kamoliņiem: lelle, piramīda, sunītis, kamolītis – lēkātājs.
3.Divas baltas, dažādu faktūru salvetītes: gluda un pūkaina.
4.Auduma celiņš, uz kura salīmēti divu izmēru apļi.
5.Materiāls „Peld – slīkst” katram bērnam (paplāte, bļoda ar ūdeni, sietiņš, maza, zema tasīte, salvetīte).
6.Dažādu toņu krāsas uz šķivīšiem atbilstoši bērnu skaitam, liela papīra lapa kopīgam darbam, mitrās salvetītes.
7.Paplāte ar krellēm, kas gatavotas no dažādu krāsu kamoliņiem.
8.Istabas puķe podiņā, tajā iestiprināti kociņi – adatas.…