Galvenā daļa, kopējais laiks 8 min
1. Bērni sadalīti divās grupās un sēž katrs savā malā uz krēsliņiem.
15 sek Sadalīšanas divās grupās.
2. Pedagogs stāsta bērniem, ka meža zaķis ļoti grib paspēlēt ar Jums un aicinā visus nospēlēt kustību rotaļu „Baltais zaķis”
Pedagogs stāsta bērniem, ka viņi visi ir mazie baltie zaķēni un aicina visus nākt plāviņā. Pedagogs palīdz bērniem nostāties apkārt viņam. Pedagogs skaita pantiņu:
„Zakēns sēž un ausīm māj! ”
S.st -stāvēt, rokas gar sāniem
Bērni ar rokām rāda ausu kustību.
„Zakēns ķepas silda- klap, klap!”
S.st -stāvēt, rokas gar sāniem
Bērni sit plaukstas.
„Zaķēnam auksti, tas lec- hop-hop!”
S.st -stāvēt, rokas gar sāniem
Bērni lec uz abām kājām.
„Zaķēns nobīstas un bēg prom!” Bērni aizskrien un apsēžās uz saviem krēsliņiem.
Pedagogs stāsta bērniem, ka spēle nav beigusies zaķis atnesa mums grozu ar sniega pikam un ļoti grib vēl paspēlēties kopā ar bērniem.Bērni kopā ar pedagogu rotaļājās ar bumbiņām. Met bumbiņas un skrien tās nokērt. Rotaļas beigās savās un noliek atpakāļ grozā.
15 sec
atkārto rotaļu
2 reizes
3-4x Frontālais darbs. Plūsmas metode. Pedagogs skaita pantiņu un atdarina bērnu priekšā visas kustības.
Pedagogs skaita ritmu un seko, lai bērni ritmiski atdarina kustības. Palēcieni uz vietas ar abām kājam. Ievērot distaci starp bērniem.Sekot, lai bērni neuzskrien viens uz otra, skrienot atpakaļ uz krēsliņiem negrūstās.
Izmantot telpas pusi. Rokās pedagogam var būt sižetiska rotaļlieta ( zaķis). Mazas bumbiņas mest ar vienu roku. Mešanas laikā skatiens uz priekšu.
…