Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
1,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:916968
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.05.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Sporta skolotāja pedagoģiskā kompetence:
Jāattīsta spējas novērtēt kustību telpiskos un laika parametrus, no kuriem atkarīga orientēšanās dzīves un darba mainīgās situācijās, un savu darbību kontrole;
Jāattīsta ātra un precīza kustību reakcija, kā arī organisma spēja pielāgoties lieliem ātrumiem;
Jāpastiprina prasme apvienot fizisko, emocionālo un psihisko slodzi, veicot vispārējās fiziskās sagatavotības fona uzdevumus;
Jāpalielina spēja atkarībā no konkrēta darbības veida vienoti izmantot fiziskās īpašības.


Jāsniedz zināšanas par fiziskās aktivitātes vietu un lomu veselīgā dzīvesveidā;
Jāiepazīstina ar ievērojamu sportistu dzīvi;
Jāieaudzina disciplīna, apzinīga attieksme pret uzticētajiem pienākumiem;
Jāattīsta estētiskā gaume un higiēniskās iemaņas;
Jāveicina gribas un morālo īpašību veidošanās skolēnu savstarpējā saskarsmē stundās un ārpusklases nodarbībās.

Jāievēro sistemātiskums un pakāpenība slodzes regulēšanā;
Jāņem vērā bērnu vecums, dzimums, fiziskā sagatavotība un veselības stāvoklis;
Sistemātiski jāpalielina visu organisma sistēmu funkcionālās spējas;
Jāievēro higiēniskās prasības un normas visās sporta stundās;
Skolēniem stundās jāiemāca vienkārši paškontroles paņēmieni;
Jācīnās pret kaitīgiem ieradumiem;
Iespēju robežās jākoriģē ķermeņa forma, jāveido racionāla stāja;
Jāsniedz zināšanas, jānostiprina prasmes un iemaņas par veselīgu dzīves veidu ikdienā.

Pareizi jāsaprot galvenie un pakārtotie uzdevumi;
Jāklausās, jānovērtē, jāuztver un jādomā, lai veiktu stundas uzdevumus;
Aktīvi jādarbojas stundā, jāveic paškontrole, jāapspriež rezultāti ar citiem skolēniem;
Jāsniedz palīdzība un aizsardzība;
Jānovērtē dažādas stundā radušās situācijas.


Jāpaskaidro stundas mērķis un uzdevumi;
Jāorganizē konkrētās darbības;
Pastāvīgi jāanalizē un jāvērtē skolēnu darbs, jādozē slodze;
Jānoregulē un jāvada skolēnu savstarpējās attieksmes.

Stundas galveno un pakārtoto uzdevumu noteikšana;
Satura un vielas apjoma precizēšana;
Stundas struktūras variantu izvēle stundas organizatoriski metodiskai nodrošināšanai;
Skolotāja personīgā sagatavošanās;
Palīgu un grupu vecāko instruēšana;
Mācību vielas sagatavošana.


Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация