Sk.: Labi, bērni! Bet nāk Mārtiņi, pirkstu gali salst, berzējam plaukstas, sasitam plaukstas, slēpjam rokas kabatās.
Skolotāja veic visas šīs kustības un bērni dara līdz.
Sk.: Uz peļķēm rītos parādās ledus kārtiņa. Salst ne tikai mums, bet arī Mārtiņam. Tāpēc šodien mēs zīmēsim cimdiņu Mārtiņam, lai arī viņam būtu silti.
Skolotāja izdala cimda formas šablonus.
Sk.: Bērni, paņemot šos cimdiņus, uzlieciet uz krāsainā kartona lapas, kurš jau jums ir priekšā un apvelciet apkārt kontūru.
Bērni ņem cimda šablonu un apvelk kontūru. Skolotāja palīdz, ja kādam tas neīpaši labi izdodas.
Sk.: Tagad mums cimdiņš ir jānoklāj ar guašu. Cimdiņu noklāsim vairākās joslās. Jūs varat paši izvēlēties krāsas, kādās krāsosiet.
Skolotāja nodemonstrē kā tas varētu izskatīties. Bērni sāk noklāt savu cimdiņu ar guašu. Skolotāja staigā un vēro, kā katram izdodas.…