Domāju, ka Liepājā, kur ir sākusies strauja pilsētas saimnieciskās dzīves attīstība, par ko liecina rūpniecības un būvniecības nozaru apjomu pieaugums, pakalpojumu sfēras pienesuma īpatsvara pieaugums pilsētas budžetā, straujā lielveikalu kustība, kultūras un atpūtas objektu un pasākumu attīstība, bankai, kura vēl līdz šim nav atvērusi filiāli Liepājā ir rūpīgi jāpārdomā tirgus intervences stratēģija. Aizkraukles banka ir spēcīgāka tieši juridisko personu apkalpošanas sektorā un jo sevišķi tādu klientu, kas specializējušies importa – eksporta operāciju veikšanā tieši ar Krievijas un NVS valstīm. Lielākie un pilsētas dzīvei nozīmīgākie uzņēmumi neapšaubāmi jau ir izvēlējušies savu sadarbības banku, taču Aizkraukles bankai varētu būt iespējas kļūt par šo uzņēmumu “otro” banku, klientu “pievilināšanai’ izstrādājot kādus konkrētus pakalpojumus ar īpaši izdevīgiem nosacījumiem, jo iespējams arī uzņēmumi būtu ieinteresēti tādējādi diversificēt savus finanšu riskus. Šim nolūkam būtu jāveic jau Liepājā esošo banku filiāļu piedāvāto pakalpojumu analīze ar mērķi atrast “vājās” vietas, kas varētu kļūt par Aizkraukles bankas pakalpojumu nišu Liepājā. …