Reizināšana un
dalīšana – pieraksts
un darbības izpilde,
sakarība starp
reizināšanu un dalīšanu. 4
Reizina viencipara skaitļus ar 3; 4 un 5.
Dala skaitļus līdz 50 ar 2; 3; 4 un 5 (bez atlikuma).
Zinot, ko nozīmē reizināt/dalīt ar 2, izsaka domas, ko varētu nozīmēt reizināt/dalīt ar 3 un kā to varētu pierakstīt.
Aprēķina perimetru figūrām, kurām malu garumi vienādi, vairāku vienādu pirkumu summu u. tml., pierakstu veidojot dažādi (kā summu, kā reizinājumu).
Izveido reizināšanas ar 3; 4 un 5 tabulas, izdomā, kā tās apvienot, sakārtot, lai visi reizinājumi – gan ar 2, gan ar 3; 4 un 5 – būtu uzskatāmi.
Pārrunā, kā var veikli izdomāt reizinājumus, kā iegaumēt, kādi ir reizināšanas darbību rezultātu iegūšanas un atcerēšanās paņēmieni (piemēram, reizināšana, izmantojot pirkstus, dziesma).
Veido kartītes, ar kurām varētu vingrināties reizināšanā un dalīšanā (papildina komplektu, kas jau izveidots reizināšanai ar 2).
Izmanto modeli, piemēram, taisnstūra rūtiņas, lai skaidrotu, kāpēc nemainās rezultāts, ja reizināšanas darbībā maina skaitļu secību.
Veido virknes, kurās katrs nākamais skaitlis ir 3 reizes lielāks/mazāks nekā iepriekšējais.
…