Pāris atrodas uz kviešu lauka malas, lopu iežogojums aizņem vidusdaļu pa kreisi, kamēr aitas ganās pa labi no pāra. Endrjū kunga poza liecina, ka apkārt esošā zeme ir pakļauta viņa kontrolei, un viņš tagad var atpūsties un medīt ar savu suni, lai gan neizskatās, ka viņam būtu ļoti ērti turēt savu šauteni.
Geinsboro uzmanība, attēlojot laukus, atspoguļo viņa mūžīgo mīlestību pret dabu. Lai gan viņš kļuva slavens kā portretu gleznotājs, Geinsboro visu mūžu uzstāja, ka ainavu glezniecība ir viņa patiesais aicinājums, un uzskatīja sevi par ainavu gleznotāju, nevis portretistu.
Endrjū kundzes kleitai ir pasteļtoņa krāsas un smalkas mežģīnes, gluži kā erotiskākiem rokoko stila franču darbiem, piemēram, Žana Onorē Fragonāra darbam “Šūpoles”. …