Secinājumi
1. Aprēķinātā nivelēšanas gājiena nesaiste f = 4mm, pieļaujamā nivelēšanas gājiena
nesaiste flim = 33,166. Aprēķināta nesaiste iekļaujas pieļaujamās nesaistes robežās, līdz ar to var
secināt, ka nivelēšanas gājiens ir veikts precīzi.
2. Aprēķinātie lielumi:
a) Taisnes slīpums 3.posmam = 0,0082
b) Projektētais augstums pagrieziena leņķa vietā = 29,75 m
c) Taisnā posma attālums pēc pagrieziena = 124 m
3. Augstākais punkts trasē ir 30,82m, taču zemākais punkts ir 28,09m. Augstumu starpība
ir 2,73m. Ņemot vērā augstumu starpību un izveidoto garenprofilu, var secināt, ka reljefs ir
nelīdzens. Projektētā trase tika sadalīta trīs posmos, Projektētie trases augstumi tika izvēlēti, lai,
veicot uzbērumus un ierakumus, augstums izlīdzinātos trases augstumā. Tika izveidots
ekonomiski pamatots risinājums…