Katrai organizācijai ir savs pastāvēšanas mērķis vai mērķi pat tad, ja organizācijas vadītāji nav to formulējuši un apzinājuši. Uzņēmuma misija ir sākuma punkts vadītāju darbības plānošanai, uzņēmuma struktūras un funkciju iedibināšanai.
Tā kā misija un vīzija ir uzņēmuma vispārējās virzības raksturotājas, tad šī vispārīgā virzība ir jāformulē konkrētos mērķos, kurus sasniedzot ir iespējams pildīt organizācijas misiju.
Organizācijas misija
Organizācijas jeb uzņēmuma misija ir precīzi izteikts uzņēmuma pastāvēšanas pamatojums.
Misija dod organizācijai stratēģisko virzību, tā nosaka uzņēmējdarbības veidu, kurā organizācija ir iesaistīta, tās mērķus un filozofiskās vērtības.1
Uzņēmuma misijas veidošanos visvieglāk ir saprast, izpētot uzņēmējdarbības sākotnējo veidošanās procesu. Pašā sākumā parasti ir tikai ideju kopums par to, ka uzņēmums var izgatavot dažas preces kādai patērētāju grupai noteiktā reģionā. Ir arī zināms, kādus tehnoloģiskus procesus plānots izmantot. Šīs preces varētu tikt piegādātas par cenu, kas ir lielāka par pašizmaksu un varētu nest peļņu.
Lielākoties organizācijas misija tiek formulēta abstrakti un vispārīgi. Netiek definētas konkrētas darbības, bet izteikta vispārēja virzība, motivācija, radīts pozitīvs organizācijas tēls. Misijas formulējumam jārada priekšstats, ka organizācijai ir noteikta sabiedrībai pieņemama loma, attīstības virziens, tā sekmīgi darbojas un ir vērts to atbalstīt un tai uzticēties.
Daudziem uzņēmumiem, kas darbojas jau ilgāku laiku, misijas formulējums šķiet nepieciešams tikai tad, kad uzņēmums ir apdraudēts.…
Katrai organizācijai ir savs pastāvēšanas mērķis vai mērķi pat tad, ja organizācijas vadītāji nav to formulējuši un apzinājuši. Uzņēmuma misija ir sākuma punkts vadītāju darbības plā¬nošanai, uzņēmuma struktūras un funkciju iedibināšanai. Tā kā misija un vīzija ir uzņēmuma vispārējās virzības raksturotājas, tad šī vispārīgā virzība ir jāformulē konkrētos mērķos, kurus sasniedzot ir iespējams pildīt organizācijas misiju. Organizācijas misija Organizācijas jeb uzņēmuma misija ir precīzi izteikts uzņēmuma pastāvēšanas pamatojums. Misija dod organizācijai stratēģisko virzību, tā nosaka uzņēmējdarbības veidu, kurā organi¬zācija ir iesaistīta, tās mērķus un filozofiskās vērtības. Uzņēmuma misijas veidošanos visvieglāk ir saprast, izpētot uzņēmējdarbības sākotnējo veidošanās procesu. Pašā sākumā parasti ir tikai ideju kopums par to, ka uzņēmums var izgatavot dažas preces kādai patērētāju grupai noteiktā reģionā. Ir arī zināms, kādus tehnoloģiskus procesus plānots izmantot. Šīs preces varētu tikt piegādātas par cenu, kas ir lielāka par pašizmaksu un varētu nest peļņu. Lielākoties organizācijas misija tiek formulēta abstrakti un vispārīgi. Netiek definētas konkrētas darbības, bet izteikta vispārēja virzība, motivācija, radīts pozitīvs organizācijas tēls. Misijas formulējumam jārada priekšstats, ka organizācijai ir noteikta sabiedrībai pieņemama loma, attīstības virziens, tā sekmīgi darbojas un ir vērts to atbalstīt un tai uzticēties. Daudziem uzņēmumiem, kas darbojas jau ilgāku laiku, misijas formulējums šķiet nepieciešams tikai tad, kad uzņēmums ir apdraudēts. Tas var palīdzēt atrast izeju no kritiskas situācijas, motivēt uzņēmuma darbiniekus kopējam darbam un ieinteresēt uzņēmuma preču pircējus. Taču kritisku brīžu gaidīšana, lai formulētu uzņēmuma misiju, ir vadītāju bezrūpības un bezatbildības pazīme.
- Uzņēmuma misija, vīzija un mērķi
- Uzņēmuma misija, vīzija un mērķi
- Uzņēmuma misija, vīzija un mērķi
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Uzņēmuma misija, vīzija un mērķi
Конспект для университета6
Оцененный! -
Organizācijas iekšējā un ārējā vide. Uzņēmuma darbības uzsākšana mainīgā vidē
Конспект для университета6
-
Organizācijas iekšējā un ārējā vide. Uzņēmuma darbības uzsākšana mainīgajā vidē
Конспект для университета3
-
Pašizmaksa. Kalkulācijas objekts, cenu veidošana uzņēmumā
Конспект для университета2
-
Uzņēmuma finanšu analīzes formulas
Конспект для университета3