Uzņēmuma pozīcijas, kas jānostiprina ar mārketinga pasākumiem
Produkta specifisko īpašību, īpatnību pozīcija;
Pircēju īpašo vajadzību apmierināšanas, īpašu patēriņa problēmu risināšanas pozīcija;
Pozīcija attiecībā pret patērētāju;
Pozīcija pret konkurentiem;
Produkta kategorijas pozīcija.
Pozicionēšanas tirgū paņēmieni
Produkta iespējamo konkurētspējīgo priekšrocību noteikšana, piem.,:
Produktu diferencēšana (dažādas īpašības, īpatnības, dizains u.c.)
Apkalpošanas diferencēšana (formas, metodes, dažādība u.c.)
Darbinieku diferencēšana (īpašas prasmes, iemaņas, zināšanas u.c.)
Produktu izplatīšanas diferencēšana;
Uzņēmuma tēla (imidža) diferencēšana.
Produkta iespējamo konkurētspējīgo priekšrocību īstenošana:
Kuras konkurētspējīgās priekšrocības virzīt tirgū?
Cik daudz konkurētspējīgo priekšrocību virzīt tirgū? …