Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:685838
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.03.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Pusaudžu vecumposms (14-16g.)
Jauniešu vecumposms (15-18g.);
Fiziskā attīstība:
Nav minēts.
Kognitīvā attīstība (izziņa, uztvere un atmiņa):
Nav informācijas.
Domāšana:
Kļūst intelektuālāka, abstraktāka un patstāvīgāka.
Tendence pārspīlēt savas zināšanas, savu iespēju līmeni.
Apguvis spējas veikt loģiskās operācijas – analizēt, sintezēt, abstrahēt, vispārināt un klasificēt.
Prot izvirzīt hipotēzes, improvizēt, atrast nestandarta risinājumus, ietvert savu problēmu vispārīgu problēmu kontekstā.
Personība, „Es”tēls:
Personība vairāk individualizējas, samazinās negatīvisms, palielinās paškontrole.
Būtiskākais – patības jeb identitātes meklēšana vai atrašana, svarīga profesijas izvēle.
 Eriksons - pieaug vēlme sevi uztvert kā vienotu veselumu – saskanētu iekšējās vajadzības ar ārējo uzvedību, personības difūzija – nenoteiktības, kas es esmu; negatīvā identitāte – vecāki uzspiež saviem bērniem viņu nerealizētās vēlmes;.
Spēcīga ietekme gan no sabiedrības, gan vecāku puses. Sekas – agresīva rīcība, depresīvs garastāvoklis, frustrācija, neadekvāts Ego, kategorisms, nihilisms, vilšanās, apātija.
Identitātes formēšanās. Identitāte, viņaprāt, ir sajūta, kas ietver to, ka es esmu kaut kas īpašs, patiess, pilnvērtīgs, saistīts ar apkārtējo pasauli un citiem cilvēkiem.
Kritiski izturas pret to, kāds biju pagātnē un censties mainīties nākotnē.
Dzimuma identitātes izvēle.
Formējas rakstura akcentuācijas.
Vajadzība apliecināt sevi, savu individualitāti ar oriģinalitāti domāšanā un darbībā.
Vērtējot situāciju, orientējas uz tagadnes situāciju.
Vēlas attīstīt un realizēt savas radošās potences.
„Zīmēšanās” – oriģinalitāte kļūst par līdzekli, lai pašapliecinātos un demonstrētu savu negatīvismu, cinismu, augstprātību un patmīlību.
Emocionāli sensitīvākais periods – 15g., vēlāk jau līdzsvarotāks, mērķtiecīgāks, bet, ja 15g. sociālais fons ir bijis nelabvēlīgs, tad problēmas tāpat turpinās.
A.Ļičko (psihiatrs) – no 14-18g.kritiskākais periods psihopātijām, novirzēm no normas uzvedībā.
Attīstās patriotisma, solidaritātes jūtas, sāk interesēties par filozofijas, politikas un ekonomikas jautājumiem.
16-17g.ļoti spēcīgs seksuālais uzbudinājums (zēniem).

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация