Uzdevumi :
1.iepazīties ar seno romiešu veikumu,
2.apgūt jēdzienus, kas saistīti ar romiešu kultūru,
3.attīstīt skolēnu prasmes strādājot pāros.
Mācību metodes :
1.izskaidrojoši ilustratīvā metode,
2.reproduktīvā metode,
3.heiristiskā metode.
Izmantojamie paņēmieni un mācību organizācijas formas:
1.vingrinājumi un uzdevumi ar mācību grāmatas tekstu,
2.pāru darbs,
3.frontālā,
4.diskusijas.
Stundas norise:
7.min. Informēju skolēnus par stundā paredzamo tēmu. Īss atkārtojums no vēstures kursa mācītā: Romas republikas norieta cēloņiem, par to kādas pārmaiņas notika tautas sapulcē un armijā, kādi līdzekļi tika izmantoti cīņai par varu, kad notika pilsoņu kari Romā, to sekas.
5.5.min.Lai skolēni labāk varētu izprast Romas republikas pārvaldi, rādu uz kodoskopa materiālu par Romas pārvaldi. Visi kopīgi pārrunājam un ierakstam pierakstu kladē…