Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
9,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:934642
 
Оценка:
Опубликованно: 15.06.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  SITUĀCIJAS APRAKSTS    3
1.1.  Iespējamas interešu grupas    3
1.2.  Interešu grupas motivācijas izmaiņām    4
1.1.1.  I interešu grupa - skolotāji    4
1.1.2.  II interešu grupa - skolnieki    5
1.3.  Interesentu analīzes matrica    6
1.4.  Problēmu koks    7
1.5.  Mērķu koks    8
2.  PROJEKTA ALTERNATĪVU SAIMNIECISKĀ DERĪGUMA NOTEIKŠANA    9
2.1.  Projekta izstrādāšanas un ieviešanas izmaksu aprēķins    9
2.2.  Projekta alternatīvu stratēģiskās nozīmes vērtējums    14
2.3.  Alternatīvu ranžēšana    15
3.  DAĻA    16
3.1.  Loģiskās struktūras matrica    16
3.2.  Projekta darba sadales struktūrplāns (WBS)    17
3.2.1.  Struktūrplāns (uzņēmuma funkcionālie departamenti / uzņēmuma strūktura)    17
3.3.  Darba paketes specifikācija un apraksts    19
4.  PROJEKTA PLĀNOŠANA    20
4.1.  Norišu tīkla plāns un laika grafiks    20
4.2.  Atskaites    24
Фрагмент работы

Eiropā vērojama tendence pieaugt sociālo zinātņu speciālistiem, bet jau šobrīd ir augsts
dabas zinātņu un tehnoloģiju speciālistu trūkums, turklāt skolnieku zināšanu līmenis tādos
priekšmetos, kā matemātika, fizika un ķīmija ir zems, tādēļ parādās nepieciešamība pēc metodēm,
kuras palielinātu interesi un motivāciju apgūt eksaktās zinātnes un uzlabotu prasmju kvalitāti.
Skolotāji tērē laiku uz pārbaudes darbu sagatavošanu un to pārbaudi, kad skolnieki tos
atrisina. Šo laiku būtu labāk tērēt tieši uz apmācību. Puse no skolotāju darba laika aiziet uz tehnisku
darbu nevis tiek veltīts audzēkņiem.
Līdzīga situācija pastāv arī Igaunijā un tur, nolēma šo situāciju uzlabošanai, ieviest
virtuālas skolas. To mērķauditorija ir mazas lauku skolas un bērni, kas aizbrauca ar vēcākiem uz
ārzemēm.
Latvijā, pēc Andreja Cinitisa vārdiem, tāda veida projektu tikai sāka apspriest, bet pastāv
visas iespējas šī projekta īstenošanai.
Tātad, balstoties uz kaimiņvalstu pieredzes, tas varētu būt optimālākais veids izglītības
līmeņa paaugstināšanai, jo, pēc sistēmas izveides, būs iespējams savienot to ar citu valstu līdzīgam
sistēmām. Tāds sadarbības veids lielā mērā ietekmes apmācības programmu integrāciju un skolu
kopējo projektu īstenošanu.

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация