Nr. |
Название главы |
Стр. |
1. |
Pedagoģija kā zinātne un māksla |
|
2. |
Pedagoģijas zinātņu sistēma, saikne ar citām zinātnēm |
|
3. |
Pedagoģijas pētnieciskās metodes |
|
4. |
Personība, tās socializācija un attīstība |
|
5. |
Skolotāja loma un funkcijas mūsdienās |
|
6. |
Skoēlna lomas izpratne izglītības humanizācijas apstākļos |
|
7. |
Didaktika, pamatkstegorijas, principi |
|
8. |
Mācību metodes, dažādas pieejas mācību metožu klasifikācijā |
|
9. |
prasības mācību stundai |
|
10. |
Mācību darba organizācijas formas |
|
11. |
Audzināšana kā sabiedriska parādība |
|
12. |
Audzināšanas process, tā likumsakarības |
|
13. |
Audzināšanas principi, vadlīnijas |
|
14. |
Bērns kā audzināšanas subjekts un objekts |
|
15. |
Skolotāja personība, prasības mūsdienu skolotājam |
|
16. |
Zināšanu pārbaude, uzskaite |
|
17. |
Nākotnes izglītība |
|
18. |
Skolotāja un skolēna saskarsme pedagoģiskajā procesā |
|
19. |
Mācību motivācijas problēmas |
|