Vērtēju pēc trīs svarīgākajiem faktoriem ;
1. Skata punktu daudzveidība – Ir netikai rotaļu laukuma objekti, bet arī objekti blakus rotaļu laukumam(koki, trotuāra bruģis malās, miskaste), vairāki skatu punkti, ir ievērots skaits.
2. Detaļu daudzums – Katrs objekts mēģināts attēlot ar katru tā detaļu, bet zīmējumā ir brīvas vietas, detaļu varēja būt vairāk.
3. Telpiskums – Objekti ir zīmēti ievērojot tuvumu, tālumu. Sānskati, priekšskati ir gandrīz ievēroti.
Atzinums pēc 2. lekcijas par vērtēšanu
Iemācījos vērtēšanas nozīmi, sapratu, ka tā nav tikai atzīmes ielikšana vien. Vertēšana ir kā iejušanās katrā darbā, ieklausīšanās tajā, ko darbs stāsta. Iemācījos dažādus veidus, kā vērtēt, ko mums pašiem dod vērtēšana un, ko dod skolēnam, kura darbu vērtējam. Nedrīkst skolēnu aplauzt, jo, tad vairs nebūs radošuma, iztēles, nebūs gribēšanas radīt. Jābūt uzmanīgam ar vārdiem. Jāvērtē gan rezutāts, gan process.
Sapratu, cik ļoti vizuālā māksla dzīvo mums apkārt un, cik ļoti mēs dzīvojam mākslā!…