„Preparēt” izvēlējos Ievas rakstus, jo tie ir pateicīgi šādai darbībai – metodes tiek izmantotas dažādas, arī pa vairākām vienā rakstā.
Tad sāksim – un sāksim ar apjomā mazāko autores darbu (ak, bet vēl jāpiemin, ka Ievas darbus uzgāju žurnāla „Ir” izdevumos ), kas ir slejā „Jauna seja”. Tur tiek rakstīts par Kasparu Kalniņu. Galvenā informācijas ieguves metode šeit ir intervēšana: „Jau skolas laikā uzvarēji eksakto priekšmetu olimpiādēs? Nē. Savā Rīgas 3.vidusskolas klasē biju jaunākais turklāt palaidnis.” („Ir” #3, 22.-28.aprīlis 2010., 37.lpp). Žurnālistes jautājumi un vīrieša atbildes arī veido šo rakstu. Bet sākums šīs intervijas idejai, manuprāt, saskatāms raksta priekšvārdā: „Pagājušonedēļ Leonardo da Vinči jubilejas konferencē viņš vadīja diskusiju. ” („Ir” #3, 22.-28.aprīlis 2010., 37.lpp). autore šo pasākumu visticamāk ir apmeklējusi, un , lai to varētu apmeklēt, par to ir jābūt informētai. Es teiktu, ka šeit ir strādājusi Rakstisko avotu metode – afiša vai kāda cita veida reklāma par šo pasākumu.
…