Aplūkojot zinātniskos un tirdzniecības žurnālus šodien, dažreiz šķiet, ka runāt par ietekmi internetā ir vispopulārākā tēma žurnālistikā starp žurnālistiem un plašsaziņas līdzekļiem. Otrajā vietā ir bažas par komerciālismu un naudu. Kopumā runājot, zinātniskās un tirdzniecības publikācijas nodarbojas ar žurnālistiku un žurnālistus ir vairāk vai mazāk jāakceptē internetā kā galvenos spēlētājus no jauna definējot "tradicionālo" žurnālistiku.
Metodoloģija
Pētījumā, kas tika veikts Nīderlandē, tika aptaujāti lielākā daļa tiešsaistes žurnālisti, kuri definēti kā plašsaziņas speciālisti, kuri ir tieši atbildīgi par interneta satura ziņu notikumiem. Izmantojot šo apsekojuma metodi, tika veikts pētījums, lai gūtu pilnīgu priekšstatu par tiešsaistes .žurnālistiku.…