PR problemātika slēpjas faktā, ka tā netiek pietiekoši augstu novērtēta, tai netiek veltīta cienīga uzmanība, uzskata Ginters Bentele.1 PR pakāpeniski nostabilizē savas pozīcijas komunikāciju jomā, tomēr joprojām pastāv uzskats, ka tas ir kaut kas pakārtots žurnālistikai – atbalstošā žurnālistikas funkcija. Bieži netiek pareizi uztverta PR nozīme un darbības mērķi. „PR sistēma ir raksturojama ar sociālajām funkcijām, darba organizēšanu, profesionālajām lomām, profesionālām izšķiršanās programmām, kā arī šai sociālajai sistēmai tipisku līdzekļu, metožu un instrumentu kokteili.”1 Ikdienas izpratnē PR bieži vien piešķir negatīvus vērtējumus vai saprot kā komunikācijas menedžmentu, orientāciju uz produktu. Arī žurnālistikas jomā vērojams neskaidrs sadalījums. Tā, piemēram, Franca Bekelmana(1993) komunikācijas pētniecības pārskatā jēdziens „žurnālists” tiek lietots kā aizvietotājvārds „komunikatoram”. Redzamas šo jomu izpratnes problēmas, kas palielinoties zinātniskām publikācijām, komunikācijas pētījumiem, studiju iespējām uc. sāk mazināties un spēja nošķirt komunikācijas jomas pieaug.…