Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
7,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:245366
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.01.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Vēroto stundu analīze    4
  Latviešu valoda    4
  Matemātika    6
  Sociālās zinības    8
  Dabas zinības    10
  Mājturība un tehnoloģijas    12
  Vizuālā māksla    14
  Vadīto stundu īsie plāni    16
  Latviešu valoda    16
  Latviešu valoda    17
  Matemātika    18
  Matemātika    19
  Sociālās zinības    19
  Dabas zinības    20
  Mājturība un tehnoloģijas    21
  Vizuālā māksla    22
  Vadīto stundu izvērstie konspekti    23
  Latviešu valoda    23
  Skolēni lasa savus darbus, diskusija par palīdzības sniegšanu līdzcilvēkiem    25
  Latviešu valoda    26
  Matemātika    30
  Dabas zinības    33
  Matemātika    37
  Sociālās zinības    41
  Dabas zinības    45
  Vizuālā māksla    53
Фрагмент работы

Pašanalīze:
1. Kas mācību procesa norisē liecināja par skolēna motivētību, interešu un vēlmju apmierināšanu?
Skolēni tiek motivēti izmantojot uzslavas par skolēnu paveiktajiem darbiem, skolēni saņem uzlīmes, ja paveiktais darbs atbilst izvirzītajiem kritērijiem.
2. Kas mācību procesa norisē liecināja par skolēna mācīšanās darbības (motivētība, piedalīšanās uzdevuma analīzē, sadarbība, plānošana, problēmas risināšana, skolēna atklājums, pašnovērtējums) izpausmi?
Skolēni ar skolotāju veidoja diskusiju par rādītajām klusās dabas reprodukcijām, skolēni plāno, kā tiks veikt darbs, kas jāievēro, lai darbs izdotos.
3. Kas mācību procesā liecināja par kritiskās domāšanas, prasmju izpausmi?
4. Kā mana pedagoģiskā darbība to sekmēja?
Par kritiskās domāšanas prasmju izpausmi stundas laikā liecināja, ka skolēni spēj piedalīties diskusijā par piedāvātajām reprodukcijām.
5. Kas mācību procesā liecināja par sadarbības prasmju izpausmi?
6. Kā mana pedagoģiskā darbība to sekmēja?
Šīs stundas laikā, bērniem tika dots patstāvīgs darbs, kas nesekmēja sadarbības prasmju veidošanos.
7. Kas mācību norisē liecināja par radošās domāšanas prasmju izpausmi?
8. Kā mana pedagoģiskā darbība to sekmēja?
Skolēniem tika piedāvāts gleznot asteres, izmantojot savas radītās krāsas tādējādi veicinot radošo prasmju izpausmi.
9. Kas mācību procesā liecināja par skolēna prasmi sadarbībā ar skolotāju izvirzīt kritērijus un veikt savas darbības pašnovērtējumu?
Skolotāja ar skolēniem kopīgi izvirzīja vērtēšanas kritērijus, kuri tika izmantoti, analizējot skolēnu radītos darbus.
10. Kādas pedagoģiskās atziņas pēc novadītās stundas ieguvu savam turpmākajam darbam? Savam turpmākajam darbam guvu atziņu, ka skolēni strādā radošāk, ja stundas darbs netiek vērtēts ar atzīmi. Skolēni ir vairāk motivēti darboties, nedomājot par atzīmi.

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация