Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
6,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:469335
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.04.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Vēroto stundu analīze    3
1.1.  Latviešu valoda    3
1.2.  Latviešu valoda    5
1.3.  Matemātika    7
1.4.  Matemātika    9
1.5.  Dabaszinības    11
1.6.  Mājturība un Tehnoloģijas    13
1.7.  Vizuālā māksla    16
1.8.  Sociālās zinības    18
2.  Vadīto stundu īsie plāni 2.klasei    20
2.1.  Latviešu valoda    20
2.2.  Latviešu valoda    21
2.3.  Matemātika    22
2.4.  Matemātika    23
2.5.  Mājturība un Tehnoloģijas    24
2.6.  Sociālās zinības    25
2.7.  Dabaszinības    26
2.8.  Vizuālā māksla    27
3.  Vadīto stundu konspekti 3.klasei    28
3.1.  Matemātika    28
3.2.  Latviešu valoda    32
3.3.  Matemātika    35
3.4.  Mājturība un Tehnoloģijas    38
3.5.  Dabaszinības    41
3.6.  Latviešu valoda    44
3.7.  Sociālās zinības    47
3.8.  Vizuālā māksla    50
Фрагмент работы

Pedagoģiskās darbības pašanalīze
1. Kas mācību procesa norisē liecināja par skolēna motivētību, interešu un vēlmju apmierināšanu?
Skolēni tik radoši piegāja pie savas piezīmju un skiču grāmatas, ka skolēnu interese par turamāko uzdevumu bija liela.
2. Kas mācību procesa norisē liecināja par skolēna mācīšanās darbības (piedalīšanās uzdevumu analīzē, sadarbība, plānošana, problēmas risināšana, skolēnu atklājums, pašnovērtējums) izpausmi?
Skolēni darbojās un izpildīja stundas noteikto mērķi.
2.1. Kas mācību procesā liecināja par skolēnu kritiskās domāšanas prasmju izpausmi? Kā mana pedagoģiskā darbība to sekmēja?
Skolēniem uzdevums bija jauns, un ar šo uzdevumu veikšanu ieguva jaunas zināšanas.
2.2. Kas mācību procesā liecināja par skolēna sadarbības prasmju izpausmi? Kā mana pedagoģiskā darbība to sekmēja?
Skolēni sadarbojās viens ar otru, iedodot kādu krāsu zīmuli vai flomāsteru. Skolotāja rosināja skolēnus dalīties ar saviem materiāliem.
2.3. Kas mācību procesā liecināja par skolēna radošās domāšanas prasmju izpausmi? Kā mana pedagoģiskā darbība to sekmēja?
Skolēni katrs tik radoši darbojās pie grāmatas vāka noformēšanas, ka pat gandrīz pietrūka laika zīmēt ainavu aiz loga.
2.4. Kas mācību procesā liecināja par skolēna prasmi sadarbībā ar skolotāju izvirzīt kritērijus un veikt savas darbības pašnovērtējumu?
Skolēni pastāstīja par savu ainavu aiz loga.
2.5. Kā mana pedagoģiskā darbība respektēja skolēnu fiziskās, kognitīvās un sociāli emocionālās attīstības dažādību?
Katram skolēnam palīdzēju individuāli atraisīt savas domas un radoši pieiet savam darbam, pamudināju uz darbošanos.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация