Pedagoģiskās darbības pašanalīze un pašvērtējums
Pedagoģiskajā procesā nedarbojos, tāpēc prakses laikā bija dažas grūtības. Prakses laikā guvu pozitīvas emocijas, jaunas zināšanas un pieredzi strādājot ar bērniem. Uztraukums bija liels, baidījos, ka bērniem nebūs interesanti un viņi mani neklausīs, bet kopumā man sanāca bērnus ienteresēt. Tomēr prakses laikā bija situācijas, kuru atrisinājumam vēl nespēju pieņemt pareizāko lēmumu. Šādos gadījumos saņēmu pieredzējuša pedagoda atbalstu. Pirmo nedēļu vēroju skolotājas, kā viņas vada nodarbības un viņu saskarsmi ar bērniem, no tā es ieguvu daudz ko jaunu. Šo iegūto pieredzi un informāciju izmantoju prakses otrajā un trešajā nedēļā. No skolotājām mācījos, kā pareizi runāt, kā izturēties, kā ieinteresēt un kā risināt problēmsituācijas.
Prakses laikā izveidojās pedagoģiskā saskarsme ar bērniem. Sadarbība ar bērniem izveidojās ļoti laba, bērni bija pozitīvi noskaņoti un katru dienu mani ieraugot priecājās.
Prakses laikā tika nostiprinātas sadarbības prasmes ar kolēģiem, kopīgi risinātas dažādas problēmsituācijas, tika attīstīta pašiniciatīva iesaistīties un organizēt mācību pedagoģisko procesu. Skolotājas bija pretīmnākošas un pozitīvi noskaņotas, vienmēr atbalstīja, uzklausīja un palīdzēja man. Skolotājas uzklausīja manus jautājumus un laboja manas kļūdas, ieteica, kā būtu labāk.
Prakses laikā secināju, ka strādāt ar bērniem nav nemaz tik viegli, man ļoti daudz vēl jāmācās. Bērniem ir vajadzīga īpaša pieeja. …