Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:210780
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.09.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Фрагмент работы

Manuprāt, bērniem vissvarīgāk ir kad viņus novērtē skolotāja ar labiem un pozitīviem vārdiem. Pedagogam jābūt ļoti vērīgam, lai nepalaistu nekādu bērna labo darbu attiecībā pret grupas biedriem vai attiecībā pret sevi. To ir jāpamana un obligāti jāslavē bērns, piemēram, mīļi paglaudot to pa galvu un pamainot balss intonāciju. Pārāk bieži uzslavēt bērnus nedrīkst, tikai par tiešām labi padarītu darbu vai par labu uzvedību, lai bērns justot arvien pašpārliecinātāk.

Bērnu pastāvības, pašapziņas un mērķtiecības veicināšana dažādos darbības veidos.

Es uzskatu, ka mēs, pedagoģi, vecāki un citi pieaugušie cilvēki, esam tie, kuri motivē to uz darbību, lai progresētu. Mēs parādam bērniem piemērus kā visvieglāk un visātrāk tikt galā ar dažāda veida grūtībām.
Situācijas:

1. Roku mazgāšananas laikā meitene (2,5 gadi) bija satraukusies, ka viņai nesanāk nomazgāt rokas, jo piedurknes ātri palika slapjas. Es kā skolotājai viņai iedevu padomu virms roku mazgāšanas pacelt piedurknes augšā un nelikt elkoni izlietnē.
2. Pēc ārā iešanas vienam zēnam sagādāja grūtības zābaku novilkšana. Es piegāju klāt un parādīju kā visātrāk un visērtāk viņam to izdarīt. Vispirms es pati parādīju kā es to daru ar saviem zābakiem un tad parādīju kā tieši viņam aiz papēža ir jāpietur savējie un janovelk. Motivēju viņu ar vārdiem: „ Mēģini vairākas reizes, nepadodies, un tev viss izdosies kā man!”
3. Visiem padalīju krāsojamās lapas, kurās bija jāizkrāso „bitīti”. Zīmējums bija neliels, tāpēc tas prasīja attiecīgo rūpību izkrāsošanā, lai nesanāktu pāri malā. Visie tika iedoti jaunie zīmuļi. Puika, kuram bija 3 gadi ļoti noreizējās, ka viņam nesanāca izkrāsot zīmējumu nesašvīkājot pāri malām. Viņš bija noraizējies līdz asarām. Es apsēdos viņam blakām,un teic: „ Tev jau ļoti smuki sanāca, bet ja tu gribi izkrāsot vēl smukāk, es tev varu parādīt kā tu vari novērst to, lai zīmulītis neietu pāri līnijām. Es saku: „Turi pirkstiņus uz zīmuļa nedaudz zemāk, centies roku kustināt šaurāk! Vispirms tādā veidā iekrāso maliņu kontūru un tikai pēc tam pašu viduci ar platāku roku mājienu. Beigās viņš pasmējā, un teica: „ Man sanāca!”.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация