Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:415658
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.01.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Фрагмент работы

Pedagoģiskās kompetences analīze
Uzsākot praksi bērnudārzā „Ķipars”, varēju novērtēt, pielietot un pilnveidot savas zināšanas, spējas un prasmes bērnu audzināšanas jomā. Prakses sākumā bija neliela nedrošība, jo iepriekš nebija saskarsmes ar tik lielu bērnu grupu. Tomēr saskarsme ar bērniem bija ļoti patīkama un interesanta, ļoti ātri izveidojās cieša saikne ar bērniem. Bērni ļoti labprāt komunicēja ar mani, nekautrējās uzdot jautājumus, lūgt palīdzību, uzsākt sarunas, aktīvi līdzdarbojās rotaļās. Bērnu grupā tika attīstīta pozitīva attieksme pret dziedāšanu, bērni tika aktīvi iesaistīti muzikālajās aktivitātēs, dažādu rotaļu un pasākumu veidā. Lielu prieku sagādāja tas, ka bērni kļuva atraisītāki un izrādīja vēlmi piedalīties visās aktivitātēs. Bērni ļoti labprāt pavadīja laiku kopā ar mani( pat negaisa laikā, visi grupas bērni kolektīvi apskāva un nelaida mani prom, jo man būšot bail no pērkona negaisa, kaut arī mans darba laiks bija beidzies). Kad ierados darbā – bērni aktīvi sagaidīja ar atplestām rokām (no rītiem mani samīļoja).
Prakses laikā veidojās ļoti pozitīva komunikācija ar kolēģiem – audzinātājām, vadītāju u.c. Audzinātājas sniedza vērtīgus padomus, deva ierosmes dažādām idejām. Audzinātājas ne tikai sniedza vērtīgus padomus man, bet lūdza arī dažādas ierosmes no manas puses, vēlamo tematu izstrādei (dažādi pasākumi). Pēc palīdzības dažādu jautājumu risināšanā, varēju vērsties ne tikai pie audzinātājām, bet arī pie vadītājas un metodiķes. Viņas sniedza ne tikai praktiskus padomus, bet izpalīdzēja arī ar literatūru.
Mana tieša saskarsme ar bērnu vecākiem bija minimāla, galvenokārt no rīta vai vakarā, atvedot, bērnus uz bērnudārzu, vai izņemot no tā. Komunikācija ar bērnu vecākiem nebija ilga, bet visi aktuālie jautājumi tika pārrunāti un atrasts risinājums. Vecāku attieksme pret mani bija ļoti pozitīva, kas veidojās galvenokārt no bērnu pārrunām ar vecākiem par notikumiem bērnudārzā.
Strādājot ar bērniem, nācās saskarties ar dažādām problēmsituācijām. Šo problēmsituāciju risināšanā mācēju pielietot apgūtās zināšanas un prasmes. Bērni tika iedrošināti, uzmundrināti dažādu kopēju (kolektīvu) darbu veikšanā. Par labiem darbiem viņi saņēma pateicības un uzslavas, bet par ne tik labiem – sodu. Mācīju bērniem dalīties, izpalīdzēt viens otram un nedarīt pāri citiem.
Prakses laikā, darbojoties ar bērniem, veiksmīgi vadīju nodarbības, dažādas aktivitātes, kā arī pati organizēju un vadīju jaunu pasākumu „Dziedošais cālis – 2013, Ķiparā”. Mācēju izplānot un veiksmīgi sastādīju scenāriju. Šis pasākums veicināja bērnu radošu darbību, emocionāli uzlādēja gan bērnus, gan bērnudārza darbiniekus, kuri apmeklēja pasākumu.
Prakses laika ieguvu pārliecību par savām spējām, attīstīju komunikāciju ar bērniem un kolēģiem, guvu atziņu, ka varu uzdrīkstēties vairāk un izrādīt pašiniciatīvu, lai bērni iegūtu jaunu radošu attīstības procesu.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация