Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:642916
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.02.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Фрагмент работы

Tiešā un netiešā sadarbība ar bērniem
Pirmsskolas vecuma bērniem galvenā darbošanās ir rotaļa, caur kuru bērni iepazīst apkārtējo vidi, iegūs dzīvei nepieciešamās prasmes un iemaņas. Svarīga loma ir pirmsskolas skolotājai, lai veicinātu interesi un novērotu bērnu, kas katram interesē, attīstīt viņa dotumus un piedāvāt lietas, mantas, interešu centriņus, kuras pats bērns neizvēlas, kopā ar viņu darboties. Bērni ļoti labprāt izvēlas spēlēties un darboties rotaļnodarbībā kopā ar pieaugušo.
Grupiņā bija puisis Emīls, kurš izvēlējās spēlēties tikai ar lego klučiem, un kad viņam piedāvāja citas mantas vienmēr noraidīja. Nākamajā dienā paņēmu līdzi grāmatu par lego konstruktoriem un mašīnām. Puisis redzot un dzirdot, ka citi zēni runā par to kas ir grāmatās, ātri bija klāt un arī vēlējas apskatīt grāmatas, un tā kā zem bildēm bija stāsts par lego mašīnu piedzīvojumiem, piedāvāju , izlasīt visiem šo stāstu. Visi bērni ar interesi klausījās stāstu un apskatīja grāmatas attēlus. Zēniem ļoti ir vajadzīgs, lai viņus ieinteresētu ar lietām, kas viņiem patīk. Parasti Emīls grāmatas vispār neizvēlējas, jo nebija viņu interesējošās mašīnas un lego. Šādi man izdevās piesaistīt viņa uzmanību.
Ēdot pusdienas ievēroju, ka Matīss neko neēd. Biju ievērojusi, ka viņš tā dara ļoti bieži. Neko neaizrādīju viņam, bet tajā vietā sāku uzslavēt Aleksi, Renāru un Sandi. Es teicu, : „Kādi man ir malači - Sandis, Renārs un Aleksis, ka gandrīz jau visu esat izēduši, jūs kā mazākie, drīz izaugsiet stiprāki un lielāki par garākajiem zēniem, par Danielu, par Linardu, un par Matīsu!” Redzēju, ka Matīss apskatīja to bērnu šķīvjus, un tad savu, kaut ko pētīja un domāja, te redzu, ka sāk ēsti, lai gan sākumā lēni, bet gandrīz visu izēda. Kad bija beidzis ēsti, Matīss pēkšņi man pajautāja: „Vai tagad es arī izaugšu vēl lielāks un stiprāks, un garāks?” Es atbildēju, ka, protams, visi, kuri kārtīgi ēd, kļūst stiprāki un aug garāki. Šādi nepiespiežot viņam ēsti, un nekritizējot, viņš pats novēroja situāciju un izlēma pats, ka tomēr ēdīs. Es, protams, to netieši ietekmēju.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация