Pedagoģiskās darbības pašanalīze:
Izvēloties gatavot sev draugu Sniegavīru, skolēni bija ieinteresēti un motivēti darboties, jo pagatavotajam izstrādājumam pēc pabeigšanas bērni redzēja pielietojumu.
Taisot sniegavīrus, bērni bija pārsteigti, par to ka no zeķes var pagatavot, gan dekoru klasei, gan rotaļlietu brīvajam laikam. Veicot uzdevumu rosināju bērnus plānot darbu ievērot, izstrādājuma gatavošanas secību. Stundas beigās bērni varēja aplūkot mazos draugus nelielā izstādē, klasē uz palodzes un pārrunāt un novērtēt savu darbu.
Kritiskās domāšanas prasmes tika sekmētas, pārdomājot temata nosaukumu, un izprast ko no zeķes mēs gatavosim!
Sadarbība notika visas stundas garumā, jo bērni aktīvi darbojās, pārrunāja savā starpa, sev aktuālas lietas, kā arī daloties ar materiāliem, jo visiem viss nebija paņemts līdzi, un vajadzēja padalīties ar materiāliem.
Darinot savu draugu Sniegavīru, bērniem bija iespēja radoši darboties un izdomāt pašiem kāds tas izskatīsies. Rosināju, lai bērni attīsta radošo domāšanu, fantāziju, mudināju viņus pašiem domāt, kā interesanti strādāt un izmantot dažādus materiālus, nevis skatīties no klasesbiedra.
Kad bērni veica darbu, secināju, kuram šis uzdevums padodas bez grūtībām, bet kuram ir vajadzīga palīdzība, jo dažiem radīja grūtības strādāt ar šujamo adatu, tādēļ bija vajadzīga individuāla pieeja.
Stundas noslēgumā tika organizēta darba izstāde, darbi bija interesanti un dažādi, paši bērni bija gandarīti par padarīto darbu. Katrs skolēns veica pašanalīzi- kas veicās, kas sagādāja grūtības. Analizēja klasesbiedra darbu, akcentējot veiksmes.
Šajā stundā skolēni apguva prasmi radoši strādāt, apgūstot jaunus darba paņēmienus pagatavot dažādiem materiāliem pagatavot interesantus izstrādājumus, šūt ar adatu, piegriezt elementāras apģērba detaļas, sašūt tās kopā.…