Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:860940
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.02.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma veids, lielums, sniegto pakalpojumu apjoms, vieta tirgū    4
2.  Uzņēmuma darbības un finanšu analīze    7
3.  Uzņēmuma pamatfunkciju nodrošināšanai nepieciešamie resursi un to izmantošana    8
4.  Uzņēmuma vadīšanas raksturojums    9
5.  Uzņēmuma personāla raksturojums un analīze    10
6.  Uzņēmuma pakalpojumu, to specifika un kvalitātes novērtējums    11
7.  Uzņēmuma pārdošanas kanāli, cenu politika    12
8.  Uzņēmuma piegādātāji un sadarbības partneri    13
9.  Uzņēmuma sadarbība ar vietējo pašvaldību un iedzīvotājiem    14
10.  Uzņēmuma iekšējās vides analīze    15
11.  Darba pienākumi prakses laikā    17
  Secinājumi un priekšlikumi    18
  Pielikums    19
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
• Projektā darbojas tikai tā iniciators un popularizētājs, atsevišķas personāla daļas nav;
• Projekts ir zināms mazam cilvēku lokam;
• Projekta vadītājs nav ieguldījis sevi pietiekami, nepievēršot pietiekamu uzmanību popularizēšanai un jaunu ideju ģenerēšanai, jo kā redzams no prakses apraksta pārējās atskaites sadaļās, ir vēl daudz uzlabojumu un variantu kā projekts sevi varētu pieteikt plašākam sabiedrības lokam;
• Cena projekta piedāvātajiem pakalpojumiem ir atbilstoša gan ņemot vērā piedāvāto pakalpojumu ekskluzivitāti, gan salīdzinot līdzvērtīgu pakalpojumu sniedzēju izcenojumus;
• Attīstības stratēģijā ietilpst tirgus paplašināšana un stabilizēšana, kā arī klientu piesaiste, kura netiek veiksmīgi realizēta;
• Tūrisma aģentūras un operatori izturas ļoti pasīvi pret sadarbības mēģinājumiem;
• Interneta mārketinga pamats ir mājas lapa, bet noteikti jācenšas izmantot visas tās tirdzniecības platformas, kurās uzturas daudz potenciālo klientu, sākot ar sociālajiem portāliem, ko projekts veiksmīgi piekopj, gan arī kolektīvo iepirkšanās portālu mājaslapas, kurās projekts pašlaik sevi vēl nav pieteicis;
• Iepriekšējais mēģinājums, veicot piedāvājumu kolektīvā iepirkšanās portāla vietnē nedeva gaidītos rezultātus, jo attiecīgā vietne nav tik populāra, tādēļ arī pakalpojuma pircēju skaits bija tik zems. Turklāt pircēji biežāk izmanto kuponus ar zemākām izmaksām, kā arī šādas izklaides cilvēkus vairāk ieinteresē vasaras sezonā un agrā rudens sezonā, kā arī pirms ziemassvētku periodā kā dāvana sev tuvajiem, bet tad attiecīgi kupona derīguma termiņam būtu jābūt vismaz līdz nākamā gada oktobra vidum;
• Praksē tika pielietota netiešās komunikācijas metode, kura nedeva vēlamos rezultātus. Ir tikai pašsaprotami, ka tiešais kontakts un personisko viedokļu, vēlmju izzināšana pārrunu veidā klātienē un bukletu prezentēšana, nestu ienesīgākus rezultātus;
• Sadarbība ir ļoti nozīmīga, - attiecīgi, jo sadarbības partneru ķēde ir garāka, jo iespējami vairāk potenciālo klientu uzzina par iespējamajām aktīvā tūrisma atpūtas veidiem.

Priekšlikumi:
• Nepieciešams izstrādāt reklāmas stratēģiju turpmākajiem gadiem;
• Uzņēmuma popularizēšanas un jaunu klientu piesaistīšanas nolūkos nepieciešams regulāri ievietot piedāvājumus kolektīvās iepirkšanās portālos, sniedzot iespēju iegādāties pakalpojumus ar atlaidi.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация