2.3. Pedagoģiskās darbības pašanalīze
Prakses laikā ar bērniem veidojās veiksmīga sadarbība, bērni mani veiksmīgi uzņēma, neizraisot izmaiņas ikdienas dzīvē. Kopā ar bērniem centos pavadīt pēc iespējas vairāk laika, kopīgās nodarbēs, sarunās, rotaļās. Veicu bērnu vērojumu gan no malas, gan iesaistoties. Veiksmīgākai mūsu sadarbībai ik dienu katram bērnam veicu pozitīvu iezīmi, motivējošu uzslavu.
Pirmajā nedēļā ne tikai vēroju grupā notiekošo, bet arī iesaistījos nodarbēs. Centos izprast pēc kāda plāna strādāt grupā- iepriekš sagatavota. Vai tomēr var būt atkāpes no plāna. Ievēroju, ka bērniem tiek piedāvātas maz iespējas būt ārā, jo norit nopietna gatavošanās izlaidumam. Savas aktivitātes centos plānot tā, lai bērniem būtu interesanti. Centos piemeklēt dažas nodarbes darbojoties grupā, jo šķita interesanti viņus pavērot, kā viņi darbojas komandā. Bērniem patika jauna pieeja mācībām ne tikai grupas telpā, bet arī došanās brīvā dabā. Patika darboties radošajos darbiņos.
Prakses laikā sadarbojos ar kolēģiem. Nezināmo informāciju centos noskaidrot no kolēģēm pirmsskolas izglītības iestādē, dažādos informācijas avotos. Iegūto informāciju analizēju un praksē izmantoju tikai nepieciešamo materiālu.
Sadarbība ar vecākiem noritēja tādā līmenī kāda bija neieciešama bērnu vecākiem. Sniedzu atbildes uz viņu interesējošie jautājumiem.
…