Secinājumi:
1. Uzņēmuma misija ir labi pārdomāta. BTA misijas formulējumā tiek precīzi norādīta informācija par darbiniekiem, vērtībām, sociālo atbildību, finansiālo stabilitāti, tehnoloģiju izmantošanu un atšķirīgās prasmes;
2. Izveidotā motivācijas sistēma ļauj piesaistīt un noturēt augsti kvalificētus darbiniekus;
3. Uzņēmumā pastāvīgi un nepārtraukti notiek darbība, jo ienākošais pieteikumu skaits arvien palielinās;
4. Ir gadījumi, kad ir sarežģīti noteikt, pie kura apdrošināšanas veida riska pieder notikušais gadījums. Iesniegtais dokuments var atbilst vairākiem punktiem par atlīdzības summas noteikšanu, tāpēc darbā ir nepieciešami atbildīgi speciālisti;
5. Apdrošināšana ir atkarīga no daudziem ārējās vides faktoriem, tāpēc vairākiem apdrošināšanas pakalpojumiem tiek noteikti izmaksājamās apdrošinājuma summas limiti;
6. Uzņēmums veiksmīgi turpina savu attīstību, jo 2012. gadu BTA noslēdza ar 6.62 miljonu eiro peļņu pēc nodokļu nomaksas, kas ir par gandrīz 50% vairāk nekā 2011.gadā;
7. BTA ir ļoti rūpīgi izvērtēta produkta cenu kvalitāte un individuāla pieeja katram klientam.
Priekšlikumi:
1. Ir nepieciešams papildināt misiju, norādot kādos ģeogrāfiskos tirgos uzņēmums darbojas;
2. Turpināt pilnveidot sistēmu darbību, balstoties uz darbinieku norādēm, kas būtu jāuzlabo, lai darbu varētu veikt efektīvāk;
3. Pilnveidot informācijas sistēmas un tajās pieejamos datus, ir svarīgi mazināt dīkstāves, kas traucē atlīdzību lietu ātru apstrādi;
4. Jāizveido specializētus standartus, kā ievadīt klienta nosūtītos dokumentus sistēmā, lai uzlabotu darba kvalitāti.
…