Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:688263
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.11.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  VIESNĪCAS UN RESTORĀNA “TAVERNA DE LA SAL” RAKSTUROJUMS    3
1.1.  Uzņēmuma veids, lielums, sniegto pakalpojumu veidi un apjoms, vieta tirgū    3
1.2.  Uzņēmuma darbības un galveno finanšu rādītāju raksturojums    4
2.  UZŅĒMUMA PAKALPOJUMI UN TO NODROŠINĀŠANA KLIENTIEM    6
2.1.  Uzņēmuma pamatfunkciju nodrošināšanai nepieciešamie resursi un to izmantošana    6
2.2.  Uzņēmuma pakalpojumu, to specifikas un kvalitātes novērtējums    7
2.3.  Uzņēmuma pārdošanas kanāli, cenu politika    10
3.  UZŅĒMUMA PERSONĀLA VADĪBA    12
3.1.  Uzņēmuma vadīšanas (menedžmenta) raksturojums    12
3.2.  Uzņēmuma personāla raksturojums un analīze    14
4.  UZŅĒMUMA IEKŠĒJĀS VIDES ANALĪZE    16
5.  UZŅĒMUMA PIEGĀDĀTĀJI    18
5.1.  Sadarbība ar vietējo pašvaldību    18
6.  PRAKSES LAIKĀ VEIKTIE PIENĀKUMI UN FUNKCIJAS    19
  SECINĀJUMI    21
  PRIEKŠLIKUMI    22
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    23
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
Uzņēmumam “Taverna de la Sal” viesnīcā ir specifiska mērķauditorija- tikai pieagušie, kas rāda ļoti intīmo un romantisko atmosfēru uzturēšanas laikā, tāpēc tas sašaurina konkurentu skaitu līdz 2-3 līdzīgas klases viesnīcām.
Starp augstāka amata pārstāvjiem- direktoriem un restorāna vadītāju bieži tiek izmantotā neformāla komunikācija, kas dažreiz var traucēt koncentrēties darbam gan pieredzējušiem, gan jaunajiem darbiniekiem, kas savulaik izraisīja problēmas.
Uzņēmumā strādā gan pieredzējušie, gan jaunie darbinieki, kas savukārt veido drudzīgo atmosfēru un komandas garu, jo pieredzējušie darbinieki izpalīdz jaunajiem darbiniekiem, bet jaunie motivē pieredzējušos ar savu enerģiju un spēku.
Uzņēmumā piedāvā daudz pakalpojumus un produktus, tomēr to pārdošanā vai nodrošināšanā dažreiz tiek pieļautas kļūdas no darbiniekiem, kas var izraisīt neapmierinātību no klientu puses.
Uzņēmuma viesnīcā strādāja istabene un viesnīcas direktore/vadītāja, kas šogad bija pietiekams skaits, lai viesnīca varētu apmierināt jebkura klienta vēlmes.
Uzņēmuma restorānā dažreiz strādāja tikai 3 viesmīļi, kas ir ļoti mazs skaits, lai varētu uzņemt un apkalpot vairāk nekā 130 klientus, tāpēc dažreiz bija jūtams, kā trūkst darbinieku.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация