Pedagoģisko praksi audzināšanas teorijā un metodikā nolēmu veikt 45. vidusskolā. Ljoti jauka maza skola starp Centru, Juglu un Teiku. Ļoti atsaucīgi skolotāji, direktora vietnieki un sociālais pedagogs. Par prakses laiku, apstākļu spiests, biju izvēlējies pēdējo mācību nedēļu, kad skolotājiem darbs ir vissaspringtākais, jāizliek pēdējās atzīmes, jāizlabo pēdējie darbi un vēl simts un viens pienākums. Toties redzēju kā šī pēdējā nedēļa izskatās no skolotāju redzespunkta un guvu daudz jaunu atziņu.
Skolas darbības proritārie uzdevumi:
1)Veidot skolēnu kā pesonību ar pilsoniskuma apziņu, turpināt veicināt dzimtenes, pilsētas, skolas patriotisma jūtu attīstību.
2)Veidot skolēnu un skolotāju savstarpējo humanitātes un demokrātiskuma principu.
3)Aktivizēt Skolas domes darbību, vairāk piesaistot skolas sadzīves uzlabošanai.
4)Pilnveidot sadarbību ar vecākiem, ievērojot saikni skola – skolotājs – vecāki – skolēni.
5)Veidot skolēnu izpratni par sakārtotas vides nepieciešamību, sekmēt aktīvu darbību tās sakārtošanā.
6)Informēt skolēnus par dažādām profesijas apguves iespējām.
Šķēršļi izglītības programmas realizēšanā
Skolai trūkst finansējuma, lai realizētu visas idejas. Skolēnu vecākiem jātērē milzīgas naudas summas grāmatu iegādei – te būs pie vainas grāmatu trūkums bibliotēkā un skolotāju sadarbības trūkums. Dažreiz trūks skolotāju. Piemēram, tikko veselu mēnesi nenotika fizikas stundas, jo skola nespēja atrast atbilstošu speciālistu.…