Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:577529
 
Оценка:
Опубликованно: 28.12.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Izglītības iestādes koncepcija un īstenotā izglītības programma    4
  Mācību un audzināšanas darbības vienotība izglītības iestādē    7
  Skolas vadības struktūras modelis    9
  Atbalsta sistēmas plānošana un īstenošana izglītības iestādē    10
  Iglītības iestādes sadarbība ar vecākiem    12
  Skolēnu izpētes sistēma izglītības iestādē    13
  Klases audzinātāja darbības plānošana un īstenošanas izvērtēšana izglītības iestādē    16
  Klases audzinātāja sadarbība ar skolēnu vecākiem    18
  Miniprojekts: Audzināšanas darbības attīstība izglītības iestādē    19
  Nobeigums    21
Фрагмент работы

Pedagoģisko praksi audzināšanas teorijā un metodikā nolēmu veikt 45. vidusskolā. Ljoti jauka maza skola starp Centru, Juglu un Teiku. Ļoti atsaucīgi skolotāji, direktora vietnieki un sociālais pedagogs. Par prakses laiku, apstākļu spiests, biju izvēlējies pēdējo mācību nedēļu, kad skolotājiem darbs ir vissaspringtākais, jāizliek pēdējās atzīmes, jāizlabo pēdējie darbi un vēl simts un viens pienākums. Toties redzēju kā šī pēdējā nedēļa izskatās no skolotāju redzespunkta un guvu daudz jaunu atziņu.

Skolas darbības proritārie uzdevumi:
1)Veidot skolēnu kā pesonību ar pilsoniskuma apziņu, turpināt veicināt dzimtenes, pilsētas, skolas patriotisma jūtu attīstību.
2)Veidot skolēnu un skolotāju savstarpējo humanitātes un demokrātiskuma principu.
3)Aktivizēt Skolas domes darbību, vairāk piesaistot skolas sadzīves uzlabošanai.
4)Pilnveidot sadarbību ar vecākiem, ievērojot saikni skola – skolotājs – vecāki – skolēni.
5)Veidot skolēnu izpratni par sakārtotas vides nepieciešamību, sekmēt aktīvu darbību tās sakārtošanā.
6)Informēt skolēnus par dažādām profesijas apguves iespējām.

Šķēršļi izglītības programmas realizēšanā
Skolai trūkst finansējuma, lai realizētu visas idejas. Skolēnu vecākiem jātērē milzīgas naudas summas grāmatu iegādei – te būs pie vainas grāmatu trūkums bibliotēkā un skolotāju sadarbības trūkums. Dažreiz trūks skolotāju. Piemēram, tikko veselu mēnesi nenotika fizikas stundas, jo skola nespēja atrast atbilstošu speciālistu.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация