Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
12,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:746412
 
Оценка:
Опубликованно: 14.11.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  INDIVIDUĀLAIS DARBA PLĀNS    4
2.  SPORTA ORGANIZĀCIJAS APRAKSTS    5
2.1.  Organizācija, juridiskais statuss, adrese, direktors    5
2.2.  Organizācijas pārvaldes struktūra, darbības principi, virzieni    5
3.  MĀCĪBU TRENIŅU NODARBĪBU DABRA GRAFIKS    7
4.  PRAKSES BĀZES IEKŠĒJĀS KĀRTĪBAS UN SPORTA VEIDA DROŠĪBAS TEHNIKAS NOTEIKUMI    8
4.1.  Vispārējie iekšējās kārtības un drošības tehnikas noteikumi    8
4.1.1.  Ceļu satiksmes noteikumu ievērošana    8
4.1.2.  Ugunsdrošības noteikumu ievērošana    8
4.1.3.  Drošības prasību ievērošana sporta nometņu laikā    8
4.2.  Sporta veida un sporta treniņa drošības tehnikas noteikumi    9
4.2.1.  Vispārējās prasības    9
4.2.2.  Drošības noteikumi trenažieru zālē    9
4.2.3.  Drošības noteikumi hokeja treniņa procesa laikā    10
5.  MĀCĪBU GRUPU KOMPLEKTĒŠANAS PAMATNOSACĪJUMI HOKEJĀ    11
6.  IESPĒJAMĀS TRAUMAS UN TO PROFILAKSE FIZISKAJĀ SAGATAVOŠANĀ HOKEJISTIEM UN FIZISKĀ REHABILITĀCIJA    13
6.1.  Traumas sportā un hokejā    13
6.1.1.  Traumu iedalījums hokejā    13
6.1.2.  Sporta traumu cēloņi hokejā    14
6.1.3.  Pārslodzes traumu predisponējošie faktori hokejistiem    16
6.1.4.  Sporta traumu profilakse hokejā    16
6.2.  Traumas fiziskajā sagatavošanā    18
6.2.1.  Faktori, kas veicina traumu rašanos hokejistu fiziskās sagatavošanas treniņu procesā    18
6.2.2.  Iespējamās traumas un to profilakse hokejistu fiziskās sagatavošanas treniņu procesā trenažieru zālē    18
6.2.3.  Rehabilitācijas un profilakses pasākumi traumu gadījumos fiziskajā sagatavošanā    19
7.  TRENIŅU NODARBĪBU KONSPEKTI    21
7.1.  Mācību – treniņu nodarbības plāns Nr.1    21
7.2.  Mācību – treniņu nodarbības plāns Nr.2    24
7.3.  Mācību – treniņu nodarbības plāns Nr.3    28
7.4.  Mācību – treniņu nodarbības plāns Nr.4    31
7.5.  Mācību – treniņu nodarbības plāns Nr.5    34
7.6.  Mācību – treniņu nodarbības plāns Nr.6    37
7.7.  Mācību – treniņu nodarbības plāns Nr.7    40
7.8.  Mācību – treniņu nodarbības plāns Nr.8    44
7.9.  Mācību – treniņu nodarbības plāns Nr.9    47
7.10.  Mācību – treniņu nodarbības plāns Nr.10    50
7.11.  Mācību – treniņu nodarbības plāns Nr.11    54
7.12.  Mācību – treniņu nodarbības plāns Nr.12    57
7.13.  Mācību – treniņu nodarbības plāns Nr.13    60
7.14.  Mācību – treniņu nodarbības plāns Nr.14    64
7.15.  Mācību – treniņu nodarbības plāns Nr.15    67
8.  MĀCĪBU- TRENIŅU NODARBĪBU ASISTĒŠANA, NOVĒROŠANA UN ANALĪZE    70
8.1.  Treniņu nodarbības pedagoģiskais novērojums un analīze Nr.1    70
8.2.  Treniņu nodarbības pedagoģiskais novērojums un analīze Nr.2    72
8.3.  Treniņu nodarbības pedagoģiskais novērojums un analīze Nr.3    74
8.4.  Treniņu nodarbības pedagoģiskais novērojums un analīze Nr.4    76
8.5.  Treniņu nodarbības pedagoģiskais novērojums un analīze Nr.5    78
9.  SACENSĪBU ORGANIZĒŠANA UN VADĪŠANA    80
9.1.  Sacensību pasākuma apraksts, programma    80
9.2.  Sacensību nolikums    81
9.3.  Sacensību finansu aprēķins, izdevumu tāme    86
10.  MĀCĪBU TRENIŅU PROCESA PLĀNOŠANA    88
10.1.  Treniņu procesa plānošanas principi    88
10.2.  Hokejs skolas “Rīga” gada plāns 2016./2017. sezonā    93
10.3.  Sacensību perioda treniņu mezocikla plāns    94
10.4.  Pārejas perioda treniņu mikrocikla plāns    94
11.  TRENIŅU NODARBĪBAS SLODZES IZPĒTE    96
12.  AUDZĒKŅU FUNKCIONĀLĀS SAGATAVOTĪBAS IZPĒTE    100
12.1.  Fiziskās sagatavotības teorētiskie aspekti    100
12.2.  Fiziskās sagatavotības kontroles vingrinājumi    101
12.3.  Audzēkņu vispārējas un speciālās fiziskās sagatavotības attīstības vērtējums    106
13.  AUDZĒKŅU TEHNISKĀS SAGATAVOTĪBAS IZPĒTE FIZISKAJĀ SAGATAVOŠANĀ    109
13.1.  Tehniskās sagatavotības teorētiskie aspekti    109
13.2.  Tehniskās sagatavotības pārbaudes kontroles vingrinājumi un vērtēšanas kritēriji    110
13.3.  Tehniskās sagatavotības pārbaudes rezultāti un analīze    111
14.  HOKEJA KOMANDAS MOTIVĀCIJAS STĀVOKĻA IZPĒTE    113
15.  IESKAITES MĀCĪBU – TRENIŅA NODARBĪBAS PLĀNS UN VĒRTĒŠANAS LAPA    114
15.1.  Ieskaites mācību – treniņa nodarbības plāns    114
16.  PAŠVĒRTĒJUMS PAR PRAKSI    123
16.2.  Pašvērtējums par praksi kopumā    132
17.  APLIECINĀJUMS    133
Фрагмент работы

16.2. Pašvērtējums par praksi kopumā
Līdz šīs prakses brīdim jau pirms tam esmu bijis vairākkārtīgi saskāries ar darbu trenažieru zālēs, vēl jo vairāk, esmu aktīvs HS “Rīga” hokeja treneris un man ir pieredze darbā ar audzēkņiem dažādu fizisko īpašību paaugstināšanā, tādēļ jau prakses sākumā varu teikt, ka man tas nebija nekas svešs.
Jau pašā prakses sākumā bija patīkami doties uz Hokeja skolu “Rīga”, jo tur strādā gan ļoti pretimnākošs vadītājs, gan jauki un pozitīvi hokeja treneri.
Prakses sākumā vēlreiz izpētīju Hokeja skolas “Rīga” pieejamos trenažierus, to funkcijas, kā tie sagrupēti pēc to pielietojuma pakāpes, lai jebkuram audzēknim, kurš vēlas fiziskās sagatavotības paaugstināšanu, nebūtu grūtības pielietot pareizos trenažierus, svara stieņus, brīvos atsvarus vai citu inventāru atbilstoši savām spējām. Protams, Hokeja skolā “Rīga” ir pieejama arī brīvo atsvaru zona, kur ir iespēja trenēties tiem, kuri jau jūtas drošāki par savām spējām, kuriem jau ir ielikta pamata fiziskā bāze un vēlas savos treniņos pielietot savādākus līdzekļus un slodzes dozējumu.
Šī bija mana kārtējā pieredze strādājot kā trenerim. Prakses laikā ieguvu iespēju papildināt zināšanas treniņu programmu izstrādāšanā dažādu fizisko īpašību attīstīšanai pielietojot dažādu daudzpusīgu un modernu inventāru. Daudzi audzēkņi uzdeva jautājumus ne tikai par treniņu procesa plānošanu, bet arī par uztura īpatnībām. Audzēkņi jautāja par vingrinājumu teorētiski – metodiskajiem norādījumiem un vingrinājumu izvēli dažādu fizisko īpašību attīstīšanā.
Veicot prakses laikā uzdotos uzdevumus, es esmu dziļāk iepazinies ar fiziskās sagatavošanas trenera darbu, tā plusiem un mīnusiem, kā arī esmu pilnveidojis savas kompetences komunicēšanā ar audzēkņiem latviešu valodā, esmu kļuvis drošāks, mana trenera kompetence ir pieaugusi un pilnveidojusies.
Visi uzdotie prakses uzdevumi tika veiksmīgi izpildīti prakses laikā. Kopumā savu darbību prakses laikā vērtēju ļoti labi, jo apmeklēju katru, grafika noteikto, darba dienu, centos saviem audzēkņiem palīdzēt, darbojos ar pozitīvu attieksmi un vēlmi sniegt maksimāli noderīgu informāciju. Pašvērtējums ir pozitīvs, jo prakses laikā es ar savam zināšanām, prasmēm un iemaņām radīju par sevi labu priekšstatu, ka esmu labs treneris un pārzinu ļoti daudz detaļu vai nianšu, kas ir saistīas ar vispārējās fiziskās sagatavotības paaugstināšanu. Praksē pavadīto laiku vērtēju kā ļoti noderīgu, informācijai bagātu un pieredzes pilnu. Ar šīs prakses palīdzību esmu pilnveidojis gan zināšanas, gan praktiskās iemaņas. It sevišķi papildināju speciālās terminoloģijas krājumu latviešu valodā, kas ir saistīta ar fiziskās sagatavošanas dažādiem vingrinājumiem. Kopumā pašvērtējums par šo praksi ir ļoti labs.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация