-
Hipotēku banka
2011–2015 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 4 | |
1. | Bankas vieta kredītiestāžu sistēmā | 6 |
1.1. | Latvijas Hipotēku un zemes bankas padome un valde | 7 |
1.2. | Bankas struktūrvienības | 9 |
1.3. | Bankas rādītāji un reitingi | 11 |
1.4. | Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas novēršana | 16 |
2. | Bankas finanšu pakalpojumi un to virzība tirgū | 18 |
2.1. | Noguldījumi | 19 |
2.2. | Maksājumi | 23 |
2.3. | Kreditēšana | 26 |
2.4. | Darījumi ar valūtu | 28 |
2.5. | Vērtspapīru pirkšana un pārdošana | 30 |
2.6. | Valsts fondētā pensiju sistēma „Hipotēku un zemes bankā” | 32 |
2.7. | Bankas mārketings | 36 |
3. | Grāmatvedība bankā | 38 |
3.1. | Bankas ikdienas grāmatvedības darbs | 38 |
3.2. | Pamatlīdzekļu un darba algu uzskaite | 39 |
3.3. | Kontu plāns | 41 |
3.4. | Bankas publiski pieejamie grāmatvedības dokumenti | 41 |
3.5. | Aktīvu un Pasīvu posteņu izmaiņas divu gadu griezumā | 41 |
3.6. | Gada pārskatu revidentu ziņojumu novērtējums | 44 |
3.7. | Pašu kapitāla pietiekamības rādītājs | 44 |
3.8. | Bankas izdevumi un ieņēmumi | 45 |
3.9. | Bankas naudas plūsmas struktūra | 48 |
4. | Lietvedības darba organizācija un informācijas tehnoloģiju pielietojums | 50 |
4.1. | Bankā izmantojamo datu bāžu un datorprogrammu izpēte | 51 |
4.2. | Bankas datortīkla, interneta, e-pasta un intraneta lietošana | 54 |
4.3. | Interneta, internetbankas un Web lapas lietošana | 55 |
5. | Civilā un darba aizsardzība bankā | 58 |
Secinājumi | 59 | |
Priekšlikumi | 61 | |
Bibliogrāfisko norāžu saraksts | 62 | |
Pielikumi | 63 |
Secinājumi
1. Hipotēku un zemes banka ir vienīgā 100% valstij piederošā banka.
2. Banka ir pārtraukusi fizisko personu kreditēšanu, tā turpina apkalpot jau esošo fizisko personu portfeli un izsniedz kredītus, kas paredzēti komercdarbībai.
3. Banka pastāvīgi veic savu filiāļu un norēķinu grupu modernizāciju, visu Bankas aktivitāšu pamatā ir klientu vēlmes un darbinieku apmierinātība – cilvēki vispirms, peļņa pēc tam.
4. Savā darbībā un attīstībā Hipotēku banka balstās un tādām pamatvērtībām kā klientu apmierinātība, patstāvīga pilnveidošanās, darba kvalitāte un objektivitāte, laba konkurētspēja, komandas darbs, darbinieku atzīšana, bankas izaugsme.
5. Tā kā Bankas darbiniekiem ir svarīgi atbalstīt savus klientus un palīdzēt realizēt viņu ieceres, Bankas darbinieki sniedz arī konsultācijas par dažādu dokumentu sagatavošanu (biznesa plāni, naudas plūsmas u.c.), palīdz klientiem izstrādāt savu biznesa plānu, norādot uz nepilnībām u.tt.
6. Bankas darbiniekiem paiet ļoti ilgs laiks, lai izskatītu klienta pieteikumus, veiktu to uzlabojumus un vadītu konsultācijas ar klientu, jo bieži gadās klienti, kuriem ir maza izpratne par birokrātisko uzņēmējdarbības daļu, it sevišķi jaunajās starta programmās.
7. Banka turpina darbību gan attīstības sektorā, ko tā aktivizē un papildina, gan komercsektorā.
8. Bankas darbība ietver 3 pamatuzdevumus:
• attīstīt Latvijas tautsaimniecību,
• stimulēt uzņēmējdarbību – veicinot inovatīvu MVU veidošanos un izaugsmi
• darboties komercsektorā, lai nodrošinātu spēju ar nopelnīto atbalstīt attīstības sektora izaugsmi
9. Bankas finanšu rādītāji salīdzinājumā starp 2009.gadu un 2010.gadu ir uzlabojušies, jo Banka ir veiksi savas tīkla un piedāvāto produktu optimatizāciju, piemērojot to klientu vajadzībām un atbilstošajam pieprasījumam.
…
prakses pārskats Hipoteku banka
Nav pievienoti visi pielikumi.
- Hipotēku banka
- Prakses atskaite bankā
- Prakses vieta - AS "Parex banka"
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Prakses atskaite bankā
Отчёт по практике для университета66
-
Prakses vieta - AS "Parex banka"
Отчёт по практике для университета97
-
VAS „Latvijas Hipotēku un zemes banka”
Отчёт по практике для университета18
-
VAS "Latvijas Hipotēku un zemes banka"
Отчёт по практике для университета67
Оцененный! -
Prakses atskaite VAS "Latvijas Hipotēku un zemes banka"
Отчёт по практике для университета11