Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:665715
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.12.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Datums: 18.12.2007.
Klase: 3.
Temats: Ūdens piesārņojums
Dominante: dabaszinības
Pakārtotie māc. priekšmeti: latviešu valoda, rokdarbi, sociālās zinības
Mērķis: Izpratnes veidošana par vides piesārņojumam un vides saudzēšanas nepieciešamību.
Uzdevumi:
1. Noskaidrot dažādu veidu ūdens piesārņošanas avotus, to kvalifikāciju.
2. Pilnveidot prasmi izteikt un pamatot savu viedokli, stāstīt pēc pieredzes, uztvert informāciju.
3. Rosināt iztēli, veidojot radošo darbu – kolāžu.
4. Sekmēt sadarbības prasmes, gūt gandarījumu par paveikto.

Mācību saturs – aktualizē piesārņojuma veidus, to ietekmi uz apkārtējo vidi un veselību, izdara secinājumus; klausās, lasa stāsta fragmentu, vērtē personāžu rīcību, nosaka vārdšķiras; prognozē, vai var attīrīt piesārņotu ūdeni un par saviem minējumiem pārliecinās veicot eksperimentu (grupiņās sadala pienākumus), izdara secinājumus; iztēlojas un veido vides kolāžu, pauž savas izjūtas.
Organizācijas formas, mācību metodes – darbs grupās, individuāls darbs, pārrunas, diskusijas, pētījumi, pašnovērtējums.
Nepieciešamie materiāli – trauki ar tīru/netīru ūdeni, darba lapas, materiāli filtra gatavošanai un materiāli pētījumam, lipekļi, dabas materiāli kolāžai un kartona gabaliņi ar plastilīnu, pamatne.
Turpmākā darbība – mācību ekskursija uz attīrīšanas iekārtām Tīlē un netālu esošo tīro ūdens avotiņu.

Klase: 3.
Datums: 17. 12. 2007.
Temats: Cittautu pasakas
Dominante: latviešu valoda
Pakārtotie māc. priekšmeti: māksla, matemātika
Mērķis: Iepazīt bērnus ar cittautu pasakām un teikām.
Uzdevumi: 1. Pilnveidot lasītprasmi;
2. Veicināt skolēnu radošu darbību, veidojot stāstījumu un dialogus;
3. Attīstīt bērna prasmi pašiem veidot teksta uzdevumus un tos arī prast
atrisināt.
4. Veicināt bērnu iztēli gleznojot sižetu pasakai.
5. Veicināt bērnu zināšanu nostiprināšanu par telpiskumu gleznās,
zīmējumos.
Nepieciešamie materiāli: 6 kartītes ar dzīvnieku attēliem, vārdu mīkla katram skolēnam, cittautu pasaka vai teika katrai skolēnu grupai, 2 CD „Labvakar, mazais draudziņ”
Izmantotā literatūra:
Latviešu tautas pasakas un teikas, 4.-8. kl., Zvaigzne, Rīga, 1982
Vjetnamiešu pasakas un teikas, Zinātne, Rīga, 1969
Pasaku kalendārs, Liesma, Rīga, 1970
Pasaku kalendārs, Liesma, Rīga, 1972
Āķīgā valodiņa, Zvaigzne ABC, Rīga, 1995
Mācību saturs: Tiek noskaidrota stundu tēma – pasakas. Pārrunas par rakstniekiem, kas tie tādi, un kas var būt rakstnieks. Īsu stāstiņu veidošana pa pāriem, par konkrētu tēmu. Rotaļa „Tautu pasaku tīmeklis”. Grupu darbs. Stāstu, teiku prezentēšana. Divu pasaku klausīšanās. Teksta uzdevumu veidošana pēc stāsta sižeta un teksta uzdevumu risināšana. Individuāls darbs. Kādas dzirdētās tautas pasakas attēlošana gleznojot.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация