Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:480007
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.11.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Konsultēšanas darbs ar dažāda vecuma klientiem    3
1.1.  Piecu dažāda tipa klientu novērtēšana (vecums, dzimums, pieredze, sociālā grupa, motivēts, nemotivēts u.c.)    3
1.2.  Piecu klientu individuālās karjeras attīstīšanas programmas/ plāna izveide un izvērtējums (kopā ar klientu)    9
1.3.  Palīdzība pieciem klientiem uzrakstīt CV , motivācijas vēstuli, sludinājumu (pēc vajadzības)    15
2.  Divu darba interviju vadīšana    26
3.  Konsultāciju saturs, norises apraksts, secinājumi un pašanalīze    33
4.  Personības un profesionālās attīstības dinamikas novērtējums un profesionālās izaugsmes plāns    38
5.  Konstruktīvs prakses pašvērtējums    41
Фрагмент работы

Motivācijas vēstule
Motivācijas vēstules mērķis ir demonstrēt potenciālajam darba devējam klienta piemērotību un motivāciju sākt darbu iecerētajā vakancē.
Rakstot motivācijas vēstuli, jāvēro lietišķās sarakstes pamatprincipus – lapas augšējā labajā stūrī tiek minētas adresāta koordinātes, zemāk – nosūtītāja adrese, datums.
Motivācijas vēstuli pieņemts adresēt konkrētam cilvēkam uzņēmumā, kurā klients piesakās darbā, taču, ja tas nav zināms, var izmantot uzrunu Cien. kundzes, god. kungi!; adresēt to uzņēmuma personāldaļai vai noformēt vēstuli kā pieteikumu.
Motivācijas vēstulē tiek iekļauta šāda informācija:
pirmajā vēstules daļā atsauces uz informācijas avotu, no kura iegūta informācija par vakanci.
• otrā daļa ir izvērstāka, un tajā klientam jānodemonstrē sava atbilstība izvirzītajam mērķim. Jāapraksta, kāpēc cilvēks ir piemērots šim amatam, kāda ir līdzīga darba pieredze, kādas ir īpašās iemaņas, sasniegumi. Kāpēc ir interese strādāt šajā uzņēmumā, kāds varētu būt klienta ieguldījums.
• Vēstules trešā daļa ir nobeigums, kurā norāda, ka klients priecāsies saņemt uzaicinājumu uz interviju, lai klātienē varētu pārrunāt piemērotību attiecīgajai vakancei.

Vēstules noformējums:
• tā nedrīkst pārsniegt vienu lapu, datordrukā,
• tekstam jābūt pārskatāmam, labi izvietotam,
• nedrīkst būt neuzmanības vai gramatiskās kļūdas.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация