Apakštēma: sēņojot
Mērķis: sniegt priekšstatu par sēņu veidiem, to kopīgajām un atšķirīgajām īpašībām.
Dominante: dabas zinības
Pakārtotie darbības veidi: iepazīstināšana ar apkārtni un sabiedriskās dzīves norisēm, veidošana
Uzdevumi:
1.Rosināt uztvert dienas tēmu;
2.mācīties atpazīt sēnes (baravika gailene, vilnītis, mušmire, bērzlape);
3.atpazīt sēnes pēc to raksturīgajām pazīmēm uz īpatnībām;
4.vērot, salīdzināt dažāda veida sūnas, sēnes;
5.grupēt dažādas sēnes pēc dažādiem nosacījumiem (izskata, lietojamības – ēdamās un indīgās sēnes);
6.6 .mācīties aizstāvēt savu viedokli;
7.Vingrināt salīdzināšanas prasmes, salīdzinot sēnes (beka –gailene, bērzlape –mušmire);
8.Attīstīt prasmi veikt kolektīvos darbu – veidojot sēņu mežu;
9.Rosināt patstāvīgi izvēlēties veidošanas materiāla krāsu (atbilstoši darba iecerei).
Nepieciešamie materiāli:
sēņu attēli;
koka sēņu figūriņas
sēņu mulāžas,
grozs;
sēņu attēli;
dažāda veida sūnas
paliktnis
plastilīns;
rotaļu grozi un spaiņi
vāki no kurpju kastēm;
koku zariņi.…