Pedagoģiskās darbības pašanalīze
Uzdevumus izvirzīju atbilstoši bērnu vecumposmam, taču nodarbības laikā secināju, ka šajā grupā dažiem bērniem ir grūtības koncentrēties, bet bērni bija ieinteresēti, izteica savu viedokli, dalījās savos novērojumos.
Strādāju ar visiem bērniem kopā, izmantoju organizācijas formas un metodes – frontālo darbu, pārrunas, praktiskais darbs, vizualizēšana.
Darbā ar plastilīnu, stāstīju uzdevumus pa posmam, ja kādam bija nepieciešama palīdzība, pievērsos bērnam individuāli. Veicot darbu ar plastilīnu, bērniem bija nepieciešama mana palīdzība, jo lielai daļai bērnu ir grūtības iztēloties kokus, ik pa laikam bija nepieciešams pievērst bērnu uzmanību koku attēlojumam uz attēliem, vizualizēt kā koku veido. Pārējie izvirzītie uzdevumi bērniem nesagādāja grūtības.
Atgriezeniskā saite bija novērojama integrētās nodarbības beigās, pārrunās ar bērniem pārrunājām izvirzītos uzdevumus. Neskatoties uz bērnu uzvedību un nepieciešamību pievērst vairāk uzmanības dažiem bērniem, nodarbības izvirzītais mērķis – sekmēt bērna izpratni par dabā notiekošajām pārmaiņām, manuprāt, tika veiksmīgi realizēts, jo bērniem tika pilnveidotas zināšanas par dabas norisēm iestājoties rudenim.…