Отчёт по практике
Гуманитарные науки
Педагогика
Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē-
Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē
Pedagoga darbība
Rosinu apkopt puķes, ja nepieciešams apliet. Mudina bērnus sakartot nodarbību sarakstu. Aicinu visus nomazgāt rokas, pavadot darbīas ar dzejoli (sk. piel. Nr. 1).
Rīta aplis
Pēc brokastīm aicinu bērnus veikt pašapkalpošanās prasmes. Sasveicināšanas dzejolis (sk. piel. Nr. 2). Paspiežam viens otram rokas. Aicinu bērnus apsēsties aplī uz krēsliņiem, kurus bērni paši atnesa.
Organizācijas moments:
Ребята! Посмотрите! Сегодня к нам в группу пришло письмо от Лауры. Она пишет,что кушала много мороженного заболела и ей очень грустно. А еще она грустит, потому что не знает ни одной сказки. И просит помочь ей познакомится со сказками.
Jautāju:” Ребята, а вы знаете, что такое сказки?Какие сказки вы знаете?”
Uzvedinošie jautājumi par pasakam: “А знаете ли вы почему сказки называются народными?”
Skolotāja stāsta par tautas pasaku veidošanas vesturi.
Skolotāja piedāvā bērniem atminēt mīklas un šāda veida rosināt bērnus atcerēties pasakas.
Bērniem nolasa pirmo mīklu. (att. 1)
Отчего так получилось.
Что яичко вдруг разбилось?
Знает бабка,знает мышка
Знает дед,а ты малышка?
Как называется эта сказка?
Skolotāja uzdod uzvedinošos jautājumus: “Какое яичко снесла Курочка Ряба сначала? Что произошло с яичком? Как отреагировали дед и баба? Успокоила ли их курочка?”
Skolotāja apkopo bērnu atbildes.
Skolotāja nolasa otro mīklu. (2.att)
Нашла однажды мышка
Совсем пустой домики
Стала жить да проживать
Да жильцов к себе пускать
Как называется эта сказка?
Skolotāja uzdod jautājumus par pasaku: “Кто нашел Теремок первым? Кого впустила мышка в теремок? Кто пришел в Теремок последним?”
Skolotāja kopā ar bērniem apkopo informāciju un saskaita cik pasakas vēl palika zem slēdžiem.
Skolotāja piedāvā bērniem kustību pauzi. Skolotāja lasa dzejoli un atveido kustības. (pielikums nr. 3)
Tagad bērni ar skolotāju cenšas atminēt vēl palikušas mīklas.
Skolotāja nolasa trešo mīklu (3. att)
Ждали маму с молоком
А выпустили волка в дом.
Кем же были эти?
Маленькие дети?
Jautājumi par pasaku : “Правильно ли поступили козлята? Чему учит эта сказка? Чем закончилась эта сказка? Как надо себя вести оставаясь дома одному?”
Skolotāja apkopo bērnu atbildes.
Skolotāja nolasa ceturto mīklu (4 .att)
Он ушел от волка злого
И медведя удалого
А лису румяный бок
Обмануть никак не смог.
Как называется эта сказка?
Jautājumi par pasaku : “Какой колобок?От кого ушел колобок?Почему колобка съела лиса?
А какая лиса в сказке?”
Bērnu atbildes tiek apkopotas.
Skolotāja piedāvā bērniem pēdējo mīklu (5.att)
В гости журавли звала
Лисонька лиса
Не в кувшин,а в мелкой чаше кашк гостю подала
Как называется эта сказка?
Jautājumi par pasaku : “Кyда выложил журавль окрошку? Что вздумала лиса предложить журавлю?”
Skolotāja ar uzvedinošiem jautājumiem lēmj ar bēniem vai pasakas var tikai lasīt, vai vēl kaut kāda veida var atveidot pasakas
Kopā ar bērniem skolotāja nonāk pie secinājuma ka pasakas vēl var izspēlēt ka teātri un bērniem tiek dota iespēja izveidot pasakas varoņus pašiem.
…
Kvalifikācijas praksi pirmsskolā veicu Rīgas pirmsskolas izglītības iestādē, strādājot mazākumtautības grupām ar 4 – 7 gadus veciem bērniem. Grupā ir 21 bērns.Šīs grupas bērni ir ļoti kustīgi un emocionāli. Lai bērnus ieinteresētu darboties, bija vajadzīga liela pacietība un pašiniciatīva, katru reizi bija jāatrod ieinteresējošais, intriģējošais moments. Bērni labprāt darbojās dažādās jomās, ja pieaugušais atradās blakus, jo bērniem bija svarīgi redzēt un just, ka skolotāja ir ieinteresēta vērot un atbalstīt viņu rīcības un darbības. Mana tiešā sadarbība ar bērniem radās pārrunas un rīta celiena laikā. Piemēram, rīta apļa laikos bērni kopā ar mani vingroja, atkārtoja dzejoļus un dziesmas. Netiešā sadarbība noritēja, kad biju inscenējusi pasakas varoņus, spēlējot teātri, kas bērniem likas ļoti saistoši. Prakses laikā es izmantoju slavēšanas stimulu (uzslavēju bērnu īpašības un spējas pirms nodarbības un uzslavēju katra bērna darbību pēc nodarbības). Kā arī izmantoju novērtēšanas iespējas, kuras jau bija grupā. Bērni paši sevi novertēja izmantojot tos novērtēšanas lidzekļus, kur jau bija grupā. Stimulēju bērnus sakārtot grupas rotaļlietas, paskaidrojot viņiem, ka pēc padarītā iesim pastaigāties ārā un bērnu paši zina, kā rotaļlietas arī jāsakarto dodoties mājās. prakses laikā bija iespēja piedalīties koncertos,teātra uzvedumos, sporta svētkos un sapulcēs
Latviešu un krievu valodā.
- Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē
- Pedagoģiskā prakse pirmsskolas izglītības iestādē
- Pirmsskolas izglītības skolotāja kvalifikācijas prakse
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Pedagoģiskā prakse pirmsskolas izglītības iestādē
Отчёт по практике для университета16
-
Pirmsskolas izglītības skolotāja kvalifikācijas prakse
Отчёт по практике для университета36
-
Prakse pirmsskolas izglītības iestādē bērniem ar redzes traucējumiem
Отчёт по практике для университета7
-
Prakse pirmsskolas izglītības iestādē
Отчёт по практике для университета62
-
Vērošanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē
Отчёт по практике для университета6