Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:647742
 
Оценка:
Опубликованно: 30.01.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Prakses vietas raksturojums, pašanalīze    3
2.  Bērnu personības jomu izpētes rezulti    4
3.  Divu nedēļu nodarbību plānojums integrētā pieejā    10
4.  Pedagoģisko situāciju raksturojums    17
5.  Filmētās nodarbības konspekts, analīze    19
6.  Izmantotā literatūra    26
Фрагмент работы

Integrētas nodarbības pašanalīze
Atbilstoši nodarbības mērķim un uzdevumiem, varu izdarīt secinājumu:
Uzdevumus izvirzīju atbilstoši tēmai un vecumposmam, pilnveidojot pašapkalpošanās un aplicēšanas prasmes un zināšanas par ziediem.
Rīta cēlienā rosināju palīdzēt bērniem apliet augus, noslaucīt ar lupatiņu putekļus no augu lapām, ielikt ziedus vāzē, rosinot patstāvīgi ieliet ūdeni vāzē, kā arī pārrunājot: kāpēc nepieciešams ūdens tām? Nostiprinu pašapkalpošanās iemaņas (ielejot ūdeni vāzē, sagatavoties praktiskajam darbam u.c.) un orientēšanos grupā (novērot laikapstākļus pie loga), tā veicinot bērna patstāvību un darbīgumu.
Novēroju, ka dažkārt sniedzu atbildi par uzdoto jautājumu pati, pirms man bērni ir atbildējuši. Secinu, ka vispirms jāuzdod vairāk uzvedinošus jautājumus, lai bērni paši varētu nonākt pie secinājuma.
Rotaļnodarbību uzsāku ar dzejoli, lai bērnus ievadītu tēmā. Rosinu nosaukt ziedu krāsu, pārrunājam tā izskatu, smaržu un zieda sastāvdaļas, to visu izzinām caur savām maņām. Nostiprinu prasmi klausīties dzejoli, emocionāli tam atsaukties. Rosinu pāriet no vienas darbības pie otras ar Lāča – rotaļdrauga palīdzību, tā sasaistot darbības pārejas.
Jāpiestrādā pie jautājumu uzdošanas, lai manā runā nebūtu jautājumi ar „nē” un „jā” atbildēm. Jo vienmēr pastāv iespēja, kad kāds var pateikt „nē”.
Jāpievērš uzmanība manai vārdu izvēlei, kad runāju par ziedu, nejaucot zieda sastāvdaļas. Un aplicējot piedomāt pie secības. (Satraukumā nodarbībā sāku aplicēt no zieda..)
Izvēlētā rotaļa ir saistībā ar tēmu, lai noskaņotu un ievirzītu bērnus darbībā, nezaudējot motivāciju.
Veicot praktisko darbu pievēršu uzmanību katram bērnam, gan mudinot, gan uzslavējot par paveikto, radot pozitīvas emocijas. Grupā ir savi noteikumi, kurus ievērojam, lai bērni justos droši un neapjuktu, kā, piemēram, secība praktiskā darba laikā, kur katra lieta stāv pēc padarītā darba. Bet filmējot neiedomājos, ka bērni gribēs visu nolikt vietā, šo darbību vajadzēja ievērot.
Rosinu bērnus pēc padarītā darba doties pastaigā, lai sameklētu mūsu dārzā sarkanas un dzeltenas puķes.
Rotaļnodarbības laikā palīdz skolotāja palīgs, kas nodrošina pilnvērtīgu darbu.

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация