9. Lēmumu pieņemšanas process
Visi uzņēmuma stratēģiskie mērķi tiek izplānoti un pieņemti Anglijā. Tur tiek noteikti visi darbības virzieni, nodaļu plāni, akcijas, gadu plāns. Bieži vien viņiem nav ne jausmas par reālo situāciju Latvijā, bet darbības plānus uzliek neskatoties ne uz ko, balstoties uz analīzes datiem pēc iesniegtajām atskaitēm. Bieži vien uzliktie plāni neatbilst Latvijas pirktspējai, viņi domā, ka visu var pārdot. Darba organizācija nesaskan ar reālo situāciju, vajadzību Latvijā.
Caur darbības plāniem tiek deleģēti vadītāji Latvijā ( reģionālie, struktūrvienību ), kuriem tiek uzdoti uzdevumi, par kuriem viņiem ir jāatskaitās. Savukārt neatkarīgi no reālo situācijas reģionos, tik uzdoti darba plāni reģionālajiem darbiniekiem, kuriem ir stingri jāatskaitās par padarīto darbu. Un katra reģiona vadība ir atbildīga, kā tas darbs tiek padarīts, jo no viņiem tiek prasīts tikai rezultāts. Attiecīgi, analizējot nepieciešamos rezultātus, tiek plānotas noteiktas darbības, lai tos sasniegtu.
Lai sasniegtu nepieciešamos mērķus, reģionālie vadītāji drīkst un var organizēt akcijas, tiem produktiem, kas dotajā brīdī ir zemākā stāvoklī, nekā vajadzētu.
10. AAS „Balta” sociālā atbildība
Uzņēmuma sociālā atbildība saistās ar darbībām, kas nav reglamentētas LR normatīvajos aktos, bet kas ir vispār pieņemtas un tiek atzītas par laba servisa sastāvdaļām, kas tiek brīvprātīgi izvēlētas un attīstītas, lai palīdzētu sev, darbiniekiem un apkārtējai videi, kā arī pilnveidotu uzņēmuma kopumā un katra darbinieku individuālās zināšanas.
Sociālās atbildības koncepcijas jēdziens ietver brīvprātīgu sociālo un vides problēmu iekļaušanu uzņēmuma ikdienas procesos un to mijiedarbībā. Tas ir brīvprātības instruments, kura pareiza ieviešana veicina uzticību un paļāvību visu …