Pedagoģiskās darbības pašanalīze
1. Manuprāt, skolēnu motivētība izpaudās, tad, kad skolēniem tika iedots temats, kas ir aktuāls. Skolēniem bija dažādi viedokļi, katram savas svinēšanas tradīcijas, katram skolēnam bija ko pastāstīt, katram sava pieredze. Par skolēnu motivētību liecināja, viņu aktīva iesaistīšanās attēlu vērošanā un pastāstīšanā par tiem. Ikkatrs skolēns vēlējās paust viedokli par attēlā redzamo. Uzslavu izteikšana ieinteresēja, uzrunāja un deva skolēniem ierosmi uz aktīvu turpmāko mācību darbu.
2. Par kritiskās domāšanas izpausmi liecināja vēlme darboties stundā, līdzdarboties uzdevumu veikšanā, viedokļa izteikšanā. Uzdevu jautājumus, lai skolēni paustu savu personīgo pieredzi. Uzdodot jautājumus, aicināju skolēnus domāt, izteikt savas domas, skolēni labprāt sprieda, secināja, tādejādi veicināju kritisko domāšanu.
3. Radošā domāšana šajā mācību stundā netika veicināta.
4. Sadarbības prasmes tika veicinātas, kad skolēni sadalījās pa pāriem un analizēja, kas kopīgs un kas atšķirīgs, skolēni uzklausīja viens otra viedokli, kopīgi sprieda un secināja. Šis pāru uzdevums parādīja skolēnu prasmi vienoties, salīdzināt un spriest.
5. Turpmākajā darbā vērsīšu uzmanību uz to, lai ,skolēnuprāt, pavisam vienkāršu tematu, piedāvātu viņu zināšanām atbilstošā līmenī vai pat soli uz priekšu, lai skolēni nebūtu tur, kur pašreiz, bet attīstītos ik brīdi, taču apzinos, ka to var tikai panākt ar sadarbību ar skolēniem ilgtermiņā, ne vienas pedagoģiskās prakses ietvaros. Organizēt stundas darbu tā, lai viss, kas stundā iecerēts izdotos, plānot savu laiku. Veidot stundas tematu, lai skolēni iegūtu jaunu informāciju, ne tikai jau zināmo.
…