Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
4,99
Экономия:
0,90 (18%)
Со скидкой*:
4,09
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:191140
Оценка:
Опубликованно: 18.07.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2008.g. - 2012.g.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  SIA „N” darbības apraksts    4
2.  Mēbeļu veikala „N” mērķa tirgus    8
3.  Mēbeļu veikala „N” SVID analīze    11
4.  Mēbeļu veikala „N” mārketinga aktivitātes    14
5.  Mēbeļu veikala „N” mārketinga komunikāciju aktivitātes    16
5.1.  Mēbeļu veikala „N” korporatīvais tēls    16
5.2.  Mēbeļu veikala „N” tiešais mārketings un pārdošanas veicināšana    18
5.3.  Mēbeļu veikala „N” reklāma    20
  Studentu veikto darbu apraksts    21
  Secinājumi un priekšlikumi    22
  Izmantotas literatūras un avotu saraksts    24
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Kvalifikācijas prakses atskaites autore izdara sekojošus secinājumus:
1. Veikals „N” pieder uzņēmumam SIA „N”, kurš nodarbojas ar mēbeļu izgatavošanu.
2. Veikala mārketinga stratēģija pamatojas uz patērētājiem vērtīga produkta piedāvājumu- mēbelēm, kuras spēj apmierināt patērētāju vajadzības. Stratēģija ir diferencēta, citiem vārdiem tā nav virzīta uz kādu nelielu segmentu. Veikala pakalpojumi ir virzīti uz dažādiem segmentiem gan ienākuma, gan vecuma un citu kritēriju ziņā.
3. Veikala „N” svarīgākie konkurenti ir visi mēbeļu veikali Rīgā. Noturēties tirgū veikalam palīdz plašs un daļēji unikāls sortiments, kuru nodrošina „N” ražotās mēbeles.
4. Veikala svarīgākais tagadnes mērķis ir palielināt apgrozījumu, jo tikai tas spēs nodrošināt lielāku peļņu uzņēmumam. Savukārt apgrozījumu uzņēmums vēlas palielināt mārketinga komunikācijas pasākumus.
5. Svarīgākais mārketinga komunikācijas mērķis ir palielināt veikala atpazīstamību, kā arī sekmēt pozitīva un stipra veikala tēla veidošanos.
6. Veikala „N” logotips ir samērā vienkāršs. Uzņēmumam „N” vajag pastrādāt ar logotipu un uzlabot viņu (izveidot logotipu korporatīvās krāsas).
7. Mājas lapā ir atspoguļota informācija par veikalu, par esošu mēbeļu sortimentu, kā arī ir galerijas ar attēliem. Uzņēmuma vājums priekš uzņēmuma veikala mēbeļu noieta celšanai ir tas, kā uzņēmumam nav laikā nodarboties ar veikala mājas lapu (informāciju ne atjauno savlaicīgi). Nākotnē, jaunu mājas lapu vajag būs izveidot korporatīvās krāsas.
8. Veikals izmanto arī pārdošanas veicināšanas pasākumus – atlaides, akcijas dāvanas. Pircējiem ir iespēja arī iegādāties mēbeles uz kredīta, sadarbībā ar Incredit Group.
9. Lielu lomu veikala darbībā spēlē arī tiešā pārdošana, jo klienti saskaras tieši ar pārdevējiem. No pārdevēju prasmēm pārdot un pārstāstīt par produktu ir atkarīgs pircēja lēmums. Uzņēmumā tiek pielietota arī pārdevēju motivācijas programma, lai palielināt viņu rezultātus.
10. Uzņēmums izmanto dažādus reklāmas kanālus – tā ir gan avīzēs, gan internetā, gan arī reklāmas bukleti. Tuvākajā laikā plānots arī īstenot reklāmas kampaņu televīzijā, Pirmajā Baltijas Kanālā.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Mēbeļu veikals SIA "N"”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/191140

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация